quandt1960 Skrevet Januar 26, 2015 Share Skrevet Januar 26, 2015 supert tusen takk. Bilen er nåmere ombygd (motor,drivverk) og fargebytte. litt dumt kansje... Ja hvis du beholder de som de er så stiger de veldig i verdi med årene. E30 M3 har hatt størst prisutvikling av BMW youngtimere og jeg har sett eksempler med lav km som er helt orginal gå for 50000 euro og opp mot 200000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Spm ang e60/61 Denne kunne man få med 2 sone digital klima (vanlig), og noe kjipinger kjøpte med gammel type vriknotter/manuell. 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING Vil det si at den har den vanlige 2 sone digital? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2015 Det er den vanlige to-sone ja. Mjukas reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 (endret) Takk enda et spm når det gjelder e60/61: Er isofix standard på disse? Fra når evt, vil det stå i utstyrsliste etc? Endret Februar 1, 2015 av TRF-Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 ISOFIX er standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Det er standard bak, men ekstrautstyr i passasjersetet foran. Få biler som har sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Jeg har ISOFIX foran på passasjersetet, men finner ingenting i utstyrslisten om dette. Jeg har også mulighet for å koble ut airbag foran med nøkkel, heller ikke nevnt i utstyrlisten. Bare sånn til info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2015 Dette inngår i "470 ISOFIX festesystem for barnesete", og er ikke standardutstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Aahh. Jeg skjønner ikke at jeg ikke har sett det før... Takk for informasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Februar 2, 2015 Share Skrevet Februar 2, 2015 Takker for god og utfyllende info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvakkster Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 Henger på her. Jeg har tydeligvis S8SCA uten BT montert. Noen som vet eksakt hva dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 3, 2015 Share Skrevet Februar 3, 2015 S8SCA er Telematics (TCU) enhet kodet for det spesifikke landet bilen er solgt i. (Internett, BMW Assist). Det er begrenset til noen land i EU, USA og Canada pluss noen få til. Står litt om det på BMW sin hjemmeside, denne er vel erstattet av Combox og nå senere av siste utgave av iDrive (CiC) som heter noe annet jeg ikke husker. Det finnes en tråd her på forumet som forklarer dette i detaljer. Let litt etter TCU, telematics control unit. Men jeg er litt i stuss at du ikke har bluetooth, trodde de gikk hånd i hånd. http://www.bmw.com/com/en/insights/technology/technology_guide/articles/telematics.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aberg88 Skrevet Februar 4, 2015 Share Skrevet Februar 4, 2015 Jeg har S8TFA Active pedestrian protection som jeg er nysjerrig om det virket. Noen som vet hvirdan dette kan testes? Helst uten skade av ting eller folk og dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Det burde vel ikke testes da det er aktivt panser?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aberg88 Skrevet Februar 5, 2015 Share Skrevet Februar 5, 2015 Det burde vel ikke testes da det er aktivt panser?? Jasså? forstod det mer som at det var et kamerabasert system som bremser bilen. men jeg har vel tatt feil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå