Otis Skrevet Juni 28, 2017 Share Skrevet Juni 28, 2017 3 timer siden, Dufniall skrev: Helt riktig som dere sier Otis og awt! Dette er bare mine egne subjektive dumme "hang-ups", hehe. Når jeg først bytter bil så er det gjerne noen ting som er "må-ha", det tror jeg sikkert mange andre kjenner på også:) Før jeg kjøpte min første bil prøvde jeg en annen, som hadde sportsseter. Dette hang ved, og var blitt en "måtte-ha" når jeg byttet bil. Ellers er det mange ting bilen har som ikke hadde vært så viktig. Det er bare det, at når man ser etter bil er det ofte én ting som gjør at man "må" kikke videre. Luksusproblemer Det er jo ikke meningen å spore helt av denne tråden... Meeeeen. Du linket til en A4 med 211hk og Quattro og manuell! Det er langt ifra en 530xi med automat. Og KUN for du skal ha adaptive cruise? awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet Juni 29, 2017 Share Skrevet Juni 29, 2017 (endret) On 28.6.2017 at 15.56, Otis skrev: Det er jo ikke meningen å spore helt av denne tråden... Meeeeen. Du linket til en A4 med 211hk og Quattro og manuell! Det er langt ifra en 530xi med automat. Og KUN for du skal ha adaptive cruise? Neeei... Det har med prisleie å gjøre. Var mye som stemte med den Audien, syntes jeg, var godt utstyrt, kjørt passe langt, og passet mitt budsjett. Ikke så mange treff på FINN med mitt søk... Manuell eller automat er ikke så nøye for meg, savner egentlig manuell etter å ha hatt automat. Og det viktigste er jo å ikke ha forhjulstrekk, så quattro kunne jo fungert, tenkte jeg. Og nettopp fordi det er langt opp til 530xi med automat, så syntes jeg det ble så leit at denne ikke kunne matche adaptiv cruise... Selv om det så klart ikke er så mange som har dette. Men på 530 er det nesten lov å synes at den ikke er HELT komplett uten. Har BROOM med meg på akkurat det, hehe: "Automatgir er "må ha" på denne bilen - og hvis du har råd, så går for en bil med mye eksklusivt utstyr (head up, adaptive cruise, surroundanlegg, soft close, night vision, osv.) og som har hatt få, entusiastiske eiere." Men, nå er visst Audien solgt, så da er jeg tilbake på finn uansett... Endret Juni 29, 2017 av Dufniall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 Noen som vet om en god oversikt over hva de forskjellige utstyrskodene betyr? Eksempelvis 6wa osv. Ser mange forklaringer, men savner en skikkelig god en Tenker spesielt på f31 og f11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 6wa er utvidet instrument panel. Kalleklovn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2017 Det står greit forklart i prislistene hos BMW Norge som regel. Kalleklovn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet Juli 27, 2017 Share Skrevet Juli 27, 2017 Takk. Da sjekker vi der. At eksempelvis 6wa er utvidet instrumentpanel er en ting, men jeg ønsker å vite hva utvidet instrument er. Samtidig om det er noe man bør kombinere med noe for å få det optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 (endret) Noen som vet hvilken utstyrskode som gjør at man kan oppdatere kart via nedlasting på PC og via USB i F31 eller F11? Eller følger dette med proff varianten av navigasjon? Endret August 2, 2017 av Kalleklovn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 On 27.7.2017 at 15.22, Kalleklovn skrev: Takk. Da sjekker vi der. At eksempelvis 6wa er utvidet instrumentpanel er en ting, men jeg ønsker å vite hva utvidet instrument er. Samtidig om det er noe man bør kombinere med noe for å få det optimalt. 6wa instrumet har skjerm under både speedometer og turteller, mens standard er det kun under turtelleren på f10/11. Dessuten kom 6wa først på 2012 modellen om jeg ikke tar feil. Det finnes også 6wb som er heldigitalt instrumentpanel. Med 6wa Uten 6wa Kalleklovn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 2, 2017 Forfatter Share Skrevet August 2, 2017 1 time siden, Kalleklovn skrev: Noen som vet hvilken utstyrskode som gjør at man kan oppdatere kart via nedlasting på PC og via USB i F31 eller F11? Eller følger dette med proff varianten av navigasjon? Dette er en del av navigasjon professional. På de siste modellene (2016+(?)) kan man laste ned direkte til iDrive. Kalleklovn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet August 2, 2017 Share Skrevet August 2, 2017 Takk @awt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kalleklovn Skrevet August 4, 2017 Share Skrevet August 4, 2017 (endret) Er close på å signere ny bil. Trenger bare å vite at denne har adaptiv cruise. Ser ikke adaptiv cruise i listen, men ser pakken 5AT driving assistant plus. Er en 2016 f11. Inneholder 5AT adaptiv cruise? Har spurt selger, men stoler mer på folket her inne;-) Endret August 4, 2017 av Kalleklovn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 22, 2017 Share Skrevet August 22, 2017 (endret) On 4.8.2017 at 6.44, Kalleklovn skrev: Er close på å signere ny bil. Trenger bare å vite at denne har adaptiv cruise. Ser ikke adaptiv cruise i listen, men ser pakken 5AT driving assistant plus. Er en 2016 f11. Inneholder 5AT adaptiv cruise? Har spurt selger, men stoler mer på folket her inne;-) Driving assistent plus inneholder adaptive cruise. Si ifra hvis du vil ha tilbud på makan bil Endret August 22, 2017 av Ellingsen B. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet August 25, 2017 Share Skrevet August 25, 2017 (endret) Hei. Sjekket ut utstyrliste på en bil og ser at der står noe om vicle upgrade, hva vil det si ? Jeg er på leit etter ny bil også vil jeg gjerne ha en bil som har hifi anlegg eller større, men ser det står noe under upgrade som jeg ikke helt skjønner. Endret August 25, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streaxu Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 (endret) Min 2001 E46 M-sport Individual, med veldig fint interiør Men så står jo bilen parkert inne og ikke i bruk ettersom det desverre er diesel, å det forklarer vell sitt Veldig dårlig bilde av interiør men fant et på google med samme fargekode, bortsett fra at min har originat carbon lister Color Black Sapphire Metallic - 475 Interior Standardleder/naturbraun - N6NG Engine M47DO1 210 Dynamic Stability Control (dsc) 226 Sports Suspension Settings 249 Multi-function For Steering Wheel 313 Exterior Mirror Package 320 Model Designation, Deletion 338 M Sports Package Ii 358 Climate Comfort Windscreen 386 Roof Rail 403 Glas Roof, Electric 411 Window Lifts, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror 473 Armrest, Front 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 502 Headlight Washer System 520 Foglights 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 550 On-board Computer 601 Tv Function 609 Navigation System Professional 612 Bmw Assist 630 Car Telephone With Cordless Receiver 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 710 M Leather Steering Wheel 716 M Aerodynamics Package Ii 760 Individual High-gloss Satin Chrome 761 Individual Sun Protection Glazing 772 Interior Trim Alu Black Cube 775 Individual Roof-lining Anthracite 785 White Direction Indicator Lights 788 M Lt/aly Wheels 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory Service 879 German / On-board Documentation 915 No Outer Skin Protection Endret Januar 15, 2018 av Streaxu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Februar 22, 2018 Share Skrevet Februar 22, 2018 Etter utallige forsøk på x-antall vin-dekodere så er det ingen som klarer å finne noe på mitt chassisnummer, er det noen som har vært borti lignende? Jeg har klippet og limt, og skrevet inn, hentet både fra vegvesen.no og vognkort. Noen tanker? Om none vil prøve så er det WBAFE7104D7767525 E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå