pure_stig Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Gratulerer! Stasjonsvogn er for menn. Sedan er for gutter *ooups* Freakshow og tonyku reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Du MÅ jo få deg virkelig dype 128 style felger.. ER så rått på E61!!! bare se her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Du MÅ jo få deg virkelig dype 128 style felger.. ER så rått på E61!!! bare se her! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 28, 2015 Share Skrevet August 28, 2015 Gratulerer! Stasjonsvogn er for menn. Sedan er for gutter *ooups* kunne ikke sagt det bedre selv! Du MÅ jo få deg virkelig dype 128 style felger.. ER så rått på E61!!! bare se her! 1+!!!! ronnygr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 30, 2015 Forfatter Share Skrevet August 30, 2015 Hehe.. 128 felger ser tøft ut Er egentligt happy med de jeg har. Trengs å spaces ut bak da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 31, 2015 Forfatter Share Skrevet August 31, 2015 Små ting bestillt. Har også bestillt meg 2015 oppdaterings karter til bilen. Lurer også på å bytte frembremsene, da jeg mistenker kast. Skal også ha meg en tur til AWT for spacer testing danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 31, 2015 Share Skrevet August 31, 2015 Fin E61, følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 (endret) Lite bilde fra jobb.. Eksen lagde en bulk i skjermen over hjulbuen, samt skrapte opp bakfanger og fremfanger mens hun kjørte den. Så dette må jeg få fikse. Jeg har fått bestillt time til lakkering av bakfanger og fremfanger.. Men bulken ble litt for dyr etter min smak. Der skulle Bavaria ha 10000kr, så må nok høre litt rundt. Jeg skal også fikse bakluken i samme slengen da denne har fått rust(heldigvis garanti sak ) Endret September 1, 2015 av andreaskarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 1, 2015 Share Skrevet September 1, 2015 Lite bilde fra jobb.. Eksen lagde en bulk i skjermen over hjulbuen, samt skrapte opp bakfanger og fremfanger mens hun kjørte den. Så dette må jeg få fikse. Jeg har fått bestillt time til lakkering av bakfanger og fremfanger.. Men bulken ble litt for dyr etter min smak. Der skulle Bavaria ha 10000kr, så må nok høre litt rundt. Jeg skal også fikse bakluken i samme slengen da denne har fått rust(heldigvis garanti sak ) Hør med Caropraktor i stavanger distriktet. Brukt ham mye til småbulker osv, ekstremt god og hyggelig kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 1, 2015 Forfatter Share Skrevet September 1, 2015 Får høre med han Takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Da var navi dvden kommet, men de virket ikke lenger enn til stavanger. Da tok de kvelden, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 3, 2015 Share Skrevet September 3, 2015 Stygt av meg å le, men det hørtes litt komisk ut med DVDen Ellers hadde jeg helt glemt at du hadde denne bilen. Blir spennende å se hva du finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 3, 2015 Forfatter Share Skrevet September 3, 2015 Hehe.. Ja, det skyldtes vist at det var trykk på dvden. Da ble de vist for varme eller noe i den duren, så nå skulle jeg få nye uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 8, 2015 Forfatter Share Skrevet September 8, 2015 Da var bilen EU godkjent med null feil, selv om jeg hadde kast i fremskivene. Disse fikk jeg byttet i går, og nå er bilen deilig å kjøre igjen. I dag ble bilen levert til bavaria for å ta rust på bakluken, samt lakking av bakfanger og fremfanger. Til helgen har jeg avtale med caropractoren om å kikke på bulken på bakskjermen. Satser på det er noe han kan fikse. Når alt dette er gjort kan de kjekke tingene begynne Senk, kanskje nye felger, spacere, nye baklykter? Leppe, tja.. Dette kan kanskje bli bra danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 8, 2015 Share Skrevet September 8, 2015 (endret) Gratulerer! Stasjonsvogn er for menn. Sedan er for gutter *ooups For gubber mener du vel? Og coupe er for de som har alderen til mann men hodet til en gutt. Som f.eks meg. En gutt på snart 38. Endret September 8, 2015 av StigJ andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå