Gå til innhold

Andreaskarm's E61 520D, solgt


 Share

Anbefalte innlegg

post-63402-0-60053700-1441102239_thumb.j

 

Lite bilde fra jobb.. Eksen lagde en bulk i skjermen over hjulbuen, samt skrapte opp bakfanger og fremfanger mens hun kjørte den. Så dette må jeg få fikse. Jeg har fått bestillt time til lakkering av bakfanger og fremfanger.. Men bulken ble litt for dyr etter min smak. Der skulle Bavaria ha 10000kr, så må nok høre litt rundt. Jeg skal også fikse bakluken i samme slengen da denne har fått rust(heldigvis garanti sak :-) )

Endret av andreaskarm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Lite bilde fra jobb.. Eksen lagde en bulk i skjermen over hjulbuen, samt skrapte opp bakfanger og fremfanger mens hun kjørte den. Så dette må jeg få fikse. Jeg har fått bestillt time til lakkering av bakfanger og fremfanger.. Men bulken ble litt for dyr etter min smak. Der skulle Bavaria ha 10000kr, så må nok høre litt rundt. Jeg skal også fikse bakluken i samme slengen da denne har fått rust(heldigvis garanti sak :smile: )

 

Hør med Caropraktor i stavanger distriktet. Brukt ham mye til småbulker osv, ekstremt god og hyggelig kar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen EU godkjent med null feil, selv om jeg hadde kast i fremskivene. Disse fikk jeg byttet i går, og nå er bilen deilig å kjøre igjen. 

 

I dag ble bilen levert til bavaria for å ta rust på bakluken, samt lakking av bakfanger og fremfanger. Til helgen har jeg avtale med caropractoren om å kikke på bulken på bakskjermen. Satser på det er noe han kan fikse. Når alt dette er gjort kan de kjekke tingene begynne :-D Senk, kanskje nye felger, spacere, nye baklykter? Leppe, tja.. Dette kan kanskje bli bra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Stasjonsvogn er for menn. Sedan er for gutter ;) *ooups

 

For gubber mener du vel?  :evillol:

 

Og coupe er for de som har alderen til mann men hodet til en gutt. Som f.eks meg. En gutt på snart 38.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...