Gå til innhold

Andreaskarm's E61 520D, solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg syns høyden var passe jeg, fin brukshøyde. Skjermene e fortsatt over dekkene og bilen er langt ifra så lav at det betyr no særlig i daglig bruk. 

Ville uansett montert bak også sånn at du har fjærer som er laget for hverandre foran og bak. 

 

Jeg kan forresten photoshoppe leppa sølv hvis du legger ut/sender et bilde med høyere oppløsning enn de komprimerte bildene du har lagt ut i tråden her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bak er det luft så der må jeg gjøre det med dataen. 

 

Skal se om jeg får tatt noen skikkelige bilder.

 

Aha, da så. Trodde man byttet fjærene uansett. Høyden ser jo ganske jevn ut foran og bak sånn som den er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Nja.. Fikk kalde føtter her, blir standard sport fjørene heller :smile: Leppen skal lakkes når jeg får tid. 

 

Var foressten hyggelig pizzakveld i går. Skimtet deg og bilen såvidt.

 

Ja det ble skikkelig drøsekveld i går :) Tenkte å ta en drøs med dere fra over fjorden, men jeg satt litt inneklemt kan man si :P 

Ja, den leppa fortjener lakk. Synes ikke det passet så godt slik den er nå-. La merke til den for å si det slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det ble skikkelig drøsekveld i går :) Tenkte å ta en drøs med dere fra over fjorden, men jeg satt litt inneklemt kan man si :P 

Ja, den leppa fortjener lakk. Synes ikke det passet så godt slik den er nå-. La merke til den for å si det slik :P

Hehe.. Ja, vi kunne ikke være så kjempe lenge heller pga hjemreise og tur innom ikea. 

 

Leppa skal lakkes, er bare snakk om tid.. ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er orginale sports fjærer på vei. Skal bli godt å få disse på igjen. Er lei av å skrape nedi over alt. En smule upraktisk.

 

Jeg har jo tidligere senket både 1 serien og 3 serien jeg hadde moderat. Men en del av grunnen til dette er jo at den skal bli bedre å kjøre. Med 5 serien fikk jeg ikke noe effekt med å bytte fjærer. Den er like rar med disse luft fjærene bak. Dette er en komfort bil man skal cruise rundt i :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skylde på akkurat hva du vil, det er ingen som er enig med deg. :D

 

Haha.. ja.. ;-) Dette er jo senke forum nr.1 så det skjønner jeg godt :-) Satser på fjærene dukker opp til helgen.. Det gode med dette er jo at jeg fikk orden på hjulstillingen. Den va jo helt på jorde, og bilen er mye bedre å kjøre nå :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...