Gå til innhold

Andreaskarm's E61 520D, solgt

Share

Anbefalte innlegg

Takker for fine kommentarer. Jeg synes også den er vel så fin i den høyden den har nå med det orginale sportsunderstellet. i tillegg så slipper jeg å ta nedi overalt :grin:

Felgene er style 32. Skulle ønske jeg hadde 9" versjonen bak, men 8 og 8 får duge intilvidere. Disse er forøvrig 18" og har 245/40 dekk. Har spacet ut 15mm bak da.

Leppen har jeg kjøpt på ebay, og ska lakkes i bilens farge når jeg får tid. 

Jeg kjøpte leppen fra her fra ebay.

http://www.ebay.com/itm/150895192379?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Da fikk jeg bestillt meg Dension 500BT til bilen. Savnet av handsfree og bluetooth streaming har vært for stort. Og iogmed at aux kabelen er baki så gjør det hele litt tungvindt.

Bestillte herifra ved en tilfeldighet da vi tydligvis får bimmers rabatt :-)

http://www.bilkomponenter.no/products/dension-gateway-500s-btmost-bmw

Endret av andreaskarm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-63402-0-09223600-1446018568_thumb.j

Ja, da ble det telefon bytte og Dension saken fungerer som aldri før. Første intrykket er ikke mer enn ok, men det fungerer fint. Telefonen kobler seg opp med en gang jeg setter meg inn i bilen, mistenker cd veksleren får strøm når man låser opp bilen? Så da er det bare å åpne spotify og spille ivei. Sang tekst kommer opp og man kan skifte musikk med knappene eller rulle hjulet. Lyd kvaliteten er ikke noe å si på og er mye bedre enn når jeg brukte aux kabelen. Stopper jeg bilen stopper musikken, og når jeg setter meg inn igjen begynner musikken å spille igjen. Ganske så genialt. Alt i alt et godt produkt, men det burde ikke kostet mer en halvparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var relativt enkelt å montere. Litt stress å ta strøm, men ellers gikk det greit. Jeg må kode for å få telefonen til å virke. Men streaming osv fungerer perfekt. Skal en tur til AWT å få kodet inn telefonen. Satser på det gjør susen. Nå er det jo sånt at jeg har cd veksler. Har du ikke dette må du nok kode den inn også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...