noekult Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Vi må hilses neste gang, Harald Bilen skiller seg bra ut fra resten av 4erne med de felgene, unik! Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2015 Fikk endelig senket den på fredag, så nå var det på tide å fått tatt noen nye bilder codex, Sondre92, Fahad og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Ble utrolig bra! Flotte bilder også Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Fuuuck. Får lyst til å skamsenke min også! Selv om jeg liker at den er høy, kan ekspresskjøre over dårlige veier i sentrum uten stress Haraldb reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Ble skuffet når jeg så første bildet på side 10, men nå som den ligger litt lenger ned ble det helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Ble skuffet når jeg så første bildet på side 10, men nå som den ligger litt lenger ned ble det helt rått! Det litt derfor jeg ikke har postet noe særlig med bilder før jeg senket den, blir ikke helt det samme uten Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Å HELLEDUSSEN, DRA MEG BAKLENGS UT AV FUGLEKASSA! Har egentlig satt meg lit imot 4 serie, helt til nå. Detta var enkelt men rått! hats off to the man in the grey car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Perfekt Ser bildene er tatt på Tveita, holder du til i nærheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 drit gromt, flotte bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Perfekt senk, Harald. Ikke noe å pirke på her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Fytti katta for en grom bil Sent from my Nexus 7 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HFfredd Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Kjører forbi denne hver dag nå, lite høydepunkt på morgenen:) Ble sittende, som så mange andre, på "bygg din BMW" i en god stund med 4serie selv igår:) Setter griller i hodet på folk den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 Å HELLEDUSSEN, DRA MEG BAKLENGS UT AV FUGLEKASSA! Har egentlig satt meg lit imot 4 serie, helt til nå. Detta var enkelt men rått! hats off to the man in the grey car. Takker Perfekt Ser bildene er tatt på Tveita, holder du til i nærheten? Takk, det stemmer drit gromt, flotte bilder også Takk, å ta bilder er jo nesten halve morra Perfekt senk, Harald. Ikke noe å pirke på her! Takk Tore Fytti katta for en grom bil Sent from my Nexus 7 using Tapatalk Takk Kjører forbi denne hver dag nå, lite høydepunkt på morgenen:) Ble sittende, som så mange andre, på "bygg din BMW" i en god stund med 4serie selv igår:) Setter griller i hodet på folk den bilen. Det var hyggelig å høre, jeg kan kjenne meg igjen der, tenk deg hvor mye dem hadde tjent om dem hadde "Bestill nå" knapp på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HFfredd Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Det var hyggelig å høre, jeg kan kjenne meg igjen der, tenk deg hvor mye dem hadde tjent om dem hadde "Bestill nå" knapp på siden Hehe, paypal på BMW.no Makky123 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Wow, denne var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå