Gå til innhold

Haraldb sin 420i F36 M-sport - Sommerhjul s.14 - 01.04.16


Haraldb
 Share

Anbefalte innlegg

Tøft! Hva kostet utstyret for å utføre dette ? :)

 

Kjøpte kabelen på ebay for noen dollar, software fikk jeg av en kar på bimmerpost forumet :)

 

 

Da kommer jeg snart innom deg en tur slik at du kan kode litt for meg også da? High five!!

Det er bare å gjøre, jeg kan forøverig bare kode F* biler med mitt utstyr, sett på snapchat at du har rattet rundt i hvit F10/F30?(bilde var litt langt unna)

Endret av Haraldb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er som natt og dag! Ble utrolig bra :)

 

 

Åh, så deilig! :)

 

 

Senk har så mye å si :) ble en stor forandring

 

 

Det ble utrolig bra! Gleder meg til å se den med Futura og enda litt lavere  :headbang:

 

 

Enig med Frode! Dette kommer til å bli ordentlig, ordentlig bra!  :clap:

Takk takk folkens :wub: 

Dere er ikke alene om det  :headbang:  kjøpte med nytt hardware til felgene også, gleder meg som en unge.

Har bilen på 4 hjulskontroll i dag, så nå skal understellet godkjennes så snart som mulig, i mellomtiden har jeg tenkt til å få på catback med 435i backpotte, evt bare bakpotte får se hva jeg får til. Etter jeg er ferdig hos SVV blir det og tone alle rutene 35%

fordi jeg ikke fikk tak i org. karbonringer til 20'' futura folierte jeg like gjerne de harry ringene som satt på, det ble helt ok

Har et dårlig bilde:

felgkarbon.jpg

Endret av Haraldb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det stor forskjell på 17" carbonringene og 20" ? 

 

Det vet jeg faktisk ikke, jeg avbestilte de jeg hadde bestilt siden jeg så dem var til 17'', mulig jeg kjøper meg noe karbon og får det skjært til riktig etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...