Gabz Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Har fått tilbud om å bytte bilen min i en E34 520i manuell. Den har gått ca 260.000 km. Hvordan er den i forhold til min 520iA som har gått ca 290.000? Er det noe jeg burde gjøre eller styre unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 (endret) http://www.autopower.se Endret November 16, 2014 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 17, 2014 Forfatter Share Skrevet November 17, 2014 Tenkte ikke bare tall og teknisk info, mente mer opplevelsen og hvordan den er å eie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Årsmodell på e34'en? Rent umiddelbart synes jeg ikke dette høres ut som et bra bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 17, 2014 Forfatter Share Skrevet November 17, 2014 (endret) 1995-modell. Vanskelig å vite verdi på dem. Får 5000 i mellomlegg. Skal visstnok være veldig lite rust. Tenker meg en tur for å se og prøve den i løpet av uka. Endret November 17, 2014 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Du bytter jo til en eldre bil, som egentlig skal være dårligere enn den du har, og får 5000,- i mellom. Det høres ikke ut som en god deal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 E34 er supre bilen du vil føle bilen er kvikkere med manuell en automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Om du skal ha en bil som går best mulig er både e34 og e39 feil med 2 liter. Men han bytter jo til en konstruksjon som er over 8? år eldre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 18, 2014 Forfatter Share Skrevet November 18, 2014 2 år eldre. Min er 97, hans er 95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Legg merke til at jeg skrev, konstruksjon og ikke bil. Viktig forskjell. hanzhe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 E34 er en mye enklere konstruksjon på godt og vondt Den har langt mindre elektronikk og sensorer som kan gå i stykker å gjøre livet surt, men den har igjen ikke samme kollisjons sikkerheten og kjøreegenskapene som en E39. Noen liker det tidløse og mer moderende interiøret i E39 mens andre liker E34 interiøret som gir mer "gammel BMW" følelse samt ett solid inntrykk. M50 maskinene som står i E34 regnes for å være en av de beste motorene BMW har laget, skuddsikre motorer i støpejern konta aluminium som i M52 Men hør etter tikkelyder og sjekk at kjølesystem ikke lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 19, 2014 Forfatter Share Skrevet November 19, 2014 Takk for tips Er faktisk en annen bil enn tidligere nevnte jeg skal se på nå. Men denne er fortsatt en 95-mod 520i, har gått ca 237.000 og har oppgradert eksos, anlegg og ser generelt litt penere ut. Skal ned og se på den på lørdag. Så jeg får se om det blir en E34 på meg også Har alltid ønsket meg en, synes de ser fantastisk bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 19, 2014 Share Skrevet November 19, 2014 No føles jo gamle automater tregere enn manuell any day, ville godt for e34n jeg men bare fordi jeg liker e34 bedre enn e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 (endret) E34 er veldig forut sin tid angående kjørecomfort! Jeg hadde en for flere år siden, 2l m50 var gått langt over 400.000km og uten et tikk fra motor, skuddsikre saker. Du vil ha mye mindre feil, da det er mindre elektronikk. Råere utseende og ingen hjelpemidler annet enn servo og abs. Altså en bil man må kunne kjøre, ikke som dagens biler som handler på egen hånd. Skjønner ikke at folk her mener at det er et dårlig bytte, de kan ikke ha rare innsikten siden de mener det. Du får 5000,- og ender opp med en kulere bil. Jaja, de om det.. Endret November 20, 2014 av bmwmann24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Bmwmann24 du uttaler deg kun på din mening mht utseende og rakker ned på de andre som mener noe annet. Svært lite saklig! Men du skal få rett i teknikken i e39. Dog blir det feil å sammenligne med de nyeste bilene som finnes på markedet, da trådstarter har en e39 som ikke har det utstyret som du ikke liker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå