Gå til innhold

'13 F31 320i xDrive Estoril blå - endelig tilbake

Syse
 Share

Anbefalte innlegg

Da var'n jaggu tilbake til BMW etter tre triste år med Volvo. Å dægen så godt det er!

Jeg er blitt veldig glad i 184HK bensinmotor med 8tr. automat og sportsunderstell.

Noe ekstrautstyr

- M-sport

- Automat

- Skinnseter

- Bi Xenon

- Panorama tak

- Active Cruise Control

- Harman/Kardon lydanlegg

Ønskeliste

- Ettermontere navi, business/pro. (Eventuelt bærbar navi)

- 19" BBS CH-R felger, sommer

- 19" M-sport felger, vinter

- WeissLicht LED blink-, tåke- og ryggelys

- Eisenmann 2x76mm dobbel eksos

- Koding:

* Automatisk kurvelys

* ASS satt i av-modus ved oppstart

* Vindusviskere fullfører rotasjon til tross for motorkutt

* Ett-trykks lukking av vinduer når dører er åpne

* Kunne lukke soltak med nøkkel

* Skru av setebeltevarsler (kun lyd)

* Norsk språk

post-47104-0-05776900-1417133530_thumb.j

post-47104-0-89698700-1417133540_thumb.j

post-47104-0-33466600-1417133551_thumb.j

Endret av Syse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pen bil, den fargen er virkelig fin :) Ryddig og pen bil, F3x er en av få modeller som kler sorte nyregriller. Jeg savner dog Preformance eksos på ønskelista di, de dobble stussene ser så uendelig mye bedre ut enn det enkle lille "sugerøret som disse bilene kommer med originalt ;)

Er alltid godt å komme tilbake til BMW, hadde selv ett opphold med Audi og da var det godt å komme tilbake til BMW igjen. En gang BMW, alltid BMW 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere hatt Eisenmann eksos på E46 og vært fornøyd med utseende der. Jeg er av det inntrykket at BMW ikke leverer performanceeksos til 320? Vet du eventuelt hva dette koster? For da trenger jeg iallefall en ny diffuser og, med mindre man skal frem med dremel. Hjemmelagde løsninger har jeg ikke så mye til overs for..

Jeg leker også litt med tanken å ha 19" på vinterhjulene også.. Tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :)

Det er rett som du sier at bilen ikke skal senkes. Iallefall ikke i første omgang. Kanskje med tidens tann kan jeg tenke meg å gå over til Bilstein understell, dette har jeg svært god erfaring med fra tidligere BMW.

Jeg har snart rundet internett i håp om å finne en god løsning til montering av iphone/bærbar navigasjon. Det plager meg litt at retrofitting av navigasjon kun kan gjøres til svimlende summer. Jeg ser BMW har noe som heter click & drive hvor de har lagt opp en kabel til a-stolpen. Det er veldig interessant å finne ut hvordan denne er lagt opp og koblet til strøm. Anyone?

post-47104-0-92811900-1417137121_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker bil! 

Retro-fit av navigasjon er ikke vanskelig og dyrt. Jeg gjorde det på min E92 M3 (fra CCC til CIC), og planlegger og gjøre det på min 116i og (NBT). 

Da har jeg nok misforstått! Forutsetter dette at man gjør mye selv? Jeg er noe skeptisk til å begynne å kludre med så mye elektronikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke dumt å koble opp langs a-stolpen.

Lurer på om det er mulig å ordne noe sånt på gamlere BMW'er og

Det bør det vel være, og helt sikkert enkelere også..! Trekke USB fra baksiden av stereo, så får du strøm, musikk og handsfree? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...