Syse Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 (endret) Da var'n jaggu tilbake til BMW etter tre triste år med Volvo. Å dægen så godt det er! Jeg er blitt veldig glad i 184HK bensinmotor med 8tr. automat og sportsunderstell. Noe ekstrautstyr - M-sport - Automat - Skinnseter - Bi Xenon - Panorama tak - Active Cruise Control - Harman/Kardon lydanlegg Ønskeliste - Ettermontere navi, business/pro. (Eventuelt bærbar navi) - 19" BBS CH-R felger, sommer - 19" M-sport felger, vinter - WeissLicht LED blink-, tåke- og ryggelys - Eisenmann 2x76mm dobbel eksos - Koding: * Automatisk kurvelys * ASS satt i av-modus ved oppstart * Vindusviskere fullfører rotasjon til tross for motorkutt * Ett-trykks lukking av vinduer når dører er åpne * Kunne lukke soltak med nøkkel * Skru av setebeltevarsler (kun lyd) * Norsk språk Endret Desember 2, 2014 av Syse StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Veldig pen bil, den fargen er virkelig fin Ryddig og pen bil, F3x er en av få modeller som kler sorte nyregriller. Jeg savner dog Preformance eksos på ønskelista di, de dobble stussene ser så uendelig mye bedre ut enn det enkle lille "sugerøret som disse bilene kommer med originalt Er alltid godt å komme tilbake til BMW, hadde selv ett opphold med Audi og da var det godt å komme tilbake til BMW igjen. En gang BMW, alltid BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Jeg har tidligere hatt Eisenmann eksos på E46 og vært fornøyd med utseende der. Jeg er av det inntrykket at BMW ikke leverer performanceeksos til 320? Vet du eventuelt hva dette koster? For da trenger jeg iallefall en ny diffuser og, med mindre man skal frem med dremel. Hjemmelagde løsninger har jeg ikke så mye til overs for.. Jeg leker også litt med tanken å ha 19" på vinterhjulene også.. Tanker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Favorittfargen min dette Estorill-blå! Nydelig bil du har ordna deg! 18" og senk etter min mening Men skal vel ikke noe senk på denna siden den er flunke ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 28, 2014 Forfatter Share Skrevet November 28, 2014 Tusen takk for det Det er rett som du sier at bilen ikke skal senkes. Iallefall ikke i første omgang. Kanskje med tidens tann kan jeg tenke meg å gå over til Bilstein understell, dette har jeg svært god erfaring med fra tidligere BMW. Jeg har snart rundet internett i håp om å finne en god løsning til montering av iphone/bærbar navigasjon. Det plager meg litt at retrofitting av navigasjon kun kan gjøres til svimlende summer. Jeg ser BMW har noe som heter click & drive hvor de har lagt opp en kabel til a-stolpen. Det er veldig interessant å finne ut hvordan denne er lagt opp og koblet til strøm. Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dizx Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Lekker bil! Retro-fit av navigasjon er ikke vanskelig og dyrt. Jeg gjorde det på min E92 M3 (fra CCC til CIC), og planlegger og gjøre det på min 116i og (NBT). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Velkommen tilbake og gratulerer med flott handlevogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 28, 2014 Share Skrevet November 28, 2014 Var ikke dumt å koble opp langs a-stolpen. Lurer på om det er mulig å ordne noe sånt på gamlere BMW'er og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Lekker bil! Retro-fit av navigasjon er ikke vanskelig og dyrt. Jeg gjorde det på min E92 M3 (fra CCC til CIC), og planlegger og gjøre det på min 116i og (NBT). Da har jeg nok misforstått! Forutsetter dette at man gjør mye selv? Jeg er noe skeptisk til å begynne å kludre med så mye elektronikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Velkommen tilbake og gratulerer med flott handlevogn Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet November 29, 2014 Forfatter Share Skrevet November 29, 2014 Var ikke dumt å koble opp langs a-stolpen. Lurer på om det er mulig å ordne noe sånt på gamlere BMW'er og Det bør det vel være, og helt sikkert enkelere også..! Trekke USB fra baksiden av stereo, så får du strøm, musikk og handsfree? Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Grattis med ny bil! Bor du i buskerud? Hender jeg møter en Estorill F31 mellom drammen og kongsberg. Du kan kjøpe min orginale eksos så får du 2 stusser. (men ikke lyd). Vil tru orginal 328 performance eksos også passer 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Desember 28, 2014 Share Skrevet Desember 28, 2014 Flott bil med bra utstyr og farger! [emoji4] Jeg skjønner ikke hvorfor du skal ettermontere ekstern navi? Har du ikke navi på business? Sent from my iPhone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Grattis med nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå