Walkabout Skrevet Juni 10, 2015 Share Skrevet Juni 10, 2015 Du må ta en hjulstillingskontroll, da justerer de dette. Måtte gjøre det samme på min F11 da jeg satt på 21", slet veldig dekk på innsiden bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Juni 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2015 Einaste e at folk har sakt det ska verra sånt, og då lure eg på om det e noen erfarne folk her som kan bekrefta det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 Hørte også det, men det skal jo åpenbart ikke være slik at dekkene slites skjevt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 (endret) Ikke at det er mye til hjelp, men jeg har sett utrolig mange X5 av samme generasjon med en god del negativ camber bak. Endret Juni 11, 2015 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 14, 2015 Share Skrevet Juni 14, 2015 Jeg henta meg X5 i helga som faktisk er ganske lik din, og er samme på den med 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Ahh tøft! har du no tråd APedersen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Jepp Blir nok ikke de store modifikasjonene, men er jo såppass lite E53-tråder her på forumet så tenkte bare jeg kunne lage en Her er link: http://bimmers.no/topic/799358-apedersen-%E2%80%A2-e53-x5-%E2%80%A2/?hl=%2Bx5+%2Be53#entry3046091 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Juli 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2015 Litt stemings bilder vaska kjæresten min sin og min i går rene og pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Juli 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2015 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en oppgradering til navigasjonen? Fant noe på ebay, men er da norske veier på disse kartene? Legger med link: http://m.ebay.com/itm/BMW-NAVIGATION-SOFTWARE-UPDATE-E53-E39-E46-X5-m3-m5-2014-NAVI-PART-0159014189-/181810287478?nav=SEARCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Det der er programvare oppdatering og ikke kart. Du får noen andre funksjoner som du ser av annonseteksten. Ikke noe voldsomt, men kurant. Kan forøvrig også lastes ned, men det er vel mangelvare med CD brenner på PC i disse dager, så kjøp kan være like greit. Skal du ha kart, kan dette lastes ned gratis fra andre kilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Vurderer plastidip på felgene selv. Er det greit å legge på ? Ikke noe problem med vask og avfettinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Har du forresten spacere på din X5? De felgene er vel bare levert i 9 og 10x19 med ET45 og ET48 om de er originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet August 1, 2015 Forfatter Share Skrevet August 1, 2015 Det der er programvare oppdatering og ikke kart. Du får noen andre funksjoner som du ser av annonseteksten. Ikke noe voldsomt, men kurant. Kan forøvrig også lastes ned, men det er vel mangelvare med CD brenner på PC i disse dager, så kjøp kan være like greit. Skal du ha kart, kan dette lastes ned gratis fra andre kilder. vet du hvor jeg eventuelt kan laste ned oppdatert kart? Vurderer plastidip på felgene selv. Er det greit å legge på ? Ikke noe problem med vask og avfettinger? plastidip ja funker veldig bra vaska bare felgene godt før jeg sprayet et tykt lag med plasti dip på. vasker de helt vanlig med svamp bare har ikke brukt noe kraftig felg rens enda, tror ikke det tåler det Har du forresten spacere på din X5? De felgene er vel bare levert i 9 og 10x19 med ET45 og ET48 om de er originale? ja har spacere på det ene bildet, tar de litt av og på med tanke på slitasje på hjullager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 1, 2015 Share Skrevet August 1, 2015 Jeg har gpsunderground.com, men det finnes nok andre plasser og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 Fikk vaska bilen og lagt på litt beskyttelse av lakken i dag greit at jobben har lokaler eg kam trekke inn i når det e minusgrader ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå