APedersen Skrevet Januar 16, 2016 Share Skrevet Januar 16, 2016 Gjerne sleng ut litt flere bilder av bilen med takboksen på Hvordan er forbruket på din bil egentlig? Vi har vel ikke samme motor da, jeg har M62 og du har N62. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Januar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2016 Eg har lagt mine egne takbøyler så takboksrn ligger lavere enn med orginal bøyler ? forbruket er rund 1.1-1.2 på mila når jeg kjører til fjells ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Tøft Okei, er det langkjøring da? Min ligger minimum på 1.2 på langkjøring med cruisecontrol og mer 1.85 på bykjøring med normal kjøring, synes det er litt mye, men mulig det er rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Januar 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2016 Kjørte til fjells forje helg nå, ca 350 km. Med 5 stk i bilen og takboks på taket så sto det 1.2 på mila når jeg kom hjem og når jeg kjører rundt i byen hjemme ligger den på 1.5-1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 24, 2016 Share Skrevet Januar 24, 2016 Hadde 1.2 på min til fjellet på fredag, og det er diesel, så ikke ille forbruket ditt med v8. Selv om det kanskje hadde vært noe høyere med tanken på pedalplassering opp på fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Januar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2016 Ja eg er overaska over forbruke egentli trodde det sko verre my verre ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Januar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2016 Gleder meg til det blir varmere i været og jeg kan hive på sommerfelgene! ? tenkte pg prøve ny farge i år, gullfarget f.eks kan det bli kult? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 En aldri så liten vask i det flotte været Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Februar 13, 2016 Share Skrevet Februar 13, 2016 http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=995711 her finner du diverse kart... du skal ha 2015 eller 16 europe high til din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Februar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2016 41 minutter siden, paukri skrev: http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=995711 her finner du diverse kart... du skal ha 2015 eller 16 europe high til din bil Funker ikke ingenting å laste ned når jeg trykker på den du sikter til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet Mars 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2016 Tester ut ny farge på felgene i år 😆 er veldig fornøyd så langt^^ (Veeldig skitten bil på bildet😂😂) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eigil Kongshavn Skrevet August 2, 2016 Forfatter Share Skrevet August 2, 2016 Då har eg spandert på meg noen nye felger 👏👏 Gs split 10x22 framme med 295/30 dekk og 12x22 bak med 335/25 😀 Veldig fornøyd med ny look 😊😊 Tommy H reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyC Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Holdt på å kjøba en slik me og, bare nyere utgave. Men endte opp med å bytta E60'n i en Porsche Cayenne Turbo. Stygg men fy for en kjøremaskin. Det jeg savner er layouten i BMW sine biler. Hadde LCI utgaven av e60 og liker at X5 har samme designspråk. hvor lenge har du hatt denne? Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 Det ble jo knall! E53 kler utrolig godt 22"! Har du noen bilder av bak/for-fra også, for å se alignmentet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 2, 2016 Share Skrevet August 2, 2016 dæven! 22" var helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå