Tsf Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Aldeles rå E39, elsker disse med 95-hjul! Sleng ut lydklipp med nye eksosdelene da Hehe takktakk skal legge ut når jeg får vekk "kattene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 7, 2015 Share Skrevet September 7, 2015 Kjører supersport black evolution, kun coilovers fremme ja da jeg har nivåregulering bak ikke sprettent nei, veldig god kjøre comfort synst jeg, ikke for stivt og ikke for mykt ! Takk for svar. Hvordan er det og godkjenne senk bak da? regner med at du har programmert eller justert stagene? Får se om det blir noe lignende på meg og etter hvert. Har nettop kjøpt en 525 dat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 7, 2015 Forfatter Share Skrevet September 7, 2015 Takk for svar. Hvordan er det og godkjenne senk bak da? regner med at du har programmert eller justert stagene? Får se om det blir noe lignende på meg og etter hvert. Har nettop kjøpt en 525 dat Ingenproblem og godkjenne med senkbak, følger med senkestag i coilovers settet jeg har itilegg programmert den bake ikke noe å nøle etter bare og handle med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 Stemnings bilde Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 E39 er flotte biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 11, 2015 Share Skrevet September 11, 2015 Vakker sak! følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 E39 er flotte biler!Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 11, 2015 Forfatter Share Skrevet September 11, 2015 Vakker sak! følger med Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet September 12, 2015 Share Skrevet September 12, 2015 veldig veldig pen bil du har her! Lyst på de hjula selv på e46n min.. og lyst på bilen din hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 13, 2015 Forfatter Share Skrevet September 13, 2015 veldig veldig pen bil du har her! Lyst på de hjula selv på e46n min.. og lyst på bilen din hehe hehe, ikke umuli og få kjøpt slike hjul da, kommer for salg til tider har jeg sett ja alt er til salgs til rett pris, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atleee Skrevet September 15, 2015 Share Skrevet September 15, 2015 Vakkert eksemplar Ta kontakt hvis du har tenkt å lufte den for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 15, 2015 Forfatter Share Skrevet September 15, 2015 Vakkert eksemplar Ta kontakt hvis du har tenkt å lufte den for salg takktakk, det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Oktober 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2015 (endret) Da har bilen hvert hos Bassbrothers og fått satt inn 2 din spiller, må skryte av god pris og kjempe service fra dem Slenger ut bilder når jeg har tatt bilder Har itilegg fått inn 2 12" Ground Zero subber bak og laget til plate i reservehjulsbrønnen til forsterkeren Har lakka plata sort etter bildet er tatt Endret Oktober 21, 2015 av Tsf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Huff, med engang man begynner å sette inn "subber" og "anlegg" blir bilen øyeblikkelig en ungdomsbil og rånete etter mitt syn. Det var synd for dette var på tur til å bli en veldig fin E39. Men nå har jo jeg passert 30 da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Oktober 21, 2015 Share Skrevet Oktober 21, 2015 Huff, med engang man begynner å sette inn "subber" og "anlegg" blir bilen øyeblikkelig en ungdomsbil og rånete etter mitt syn. Det var synd for dette var på tur til å bli en veldig fin E39. Men nå har jo jeg passert 30 da.... en 2din spiller og et greit skult annlegg syntes jeg ikke er rånete jeg er veldig glad i lyd og jeg er så absolutt ikke en råner selvom jeg har en ''skult' 10'' bak i bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå