Kvasi Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Fy fan altså det skal SÅ en M3 sigarett-tenner inn i denne bilen snart. Mulig at jeg også bytter til dørlåser fra BMW for å få BMWnøkler til den. Kommer kanskje bilde av noe senere. Torolav933 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amarios Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 nice? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Røyker ikke sjøl men kommer det noen haikere så får de BMW-fyr på siggen altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Prøver du å få frem et poeng? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2014 Prøver du å få frem et poeng? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Nå skjønner jeg ikke en shitt her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Det er tull wicky, for å vise at det har blitt for mye fremmedmerker her inne med "hint" av BMW. Forøvrig helt enig med trådstarter Kvasi og D.Toft reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) åja sånn ja....jeg skjønte det nå Enig i poenget...Men på en annen side...en taunus og en granada med BMW motor og drivverk er vel ålreit...? Endret Desember 17, 2014 av Wicky stig. og Amarios reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Har du surfa på bimmers i fylla igjen nå da Kvasi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 (endret) Fy fan altså det skal SÅ en M3 sigarett-tenner inn i denne bilen snart. Mulig at jeg også bytter til dørlåser fra BMW for å få BMWnøkler til den. Kommer kanskje bilde av noe senere. Helt rått, hva er fremgangsplanene her, skal du få det godkjent i vognkort, eller blir det kun til bruk på bane/skog ? Endret Desember 17, 2014 av stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 17, 2014 Share Skrevet Desember 17, 2014 Synes vi fortjener bilder av dette! Ikke mulig med slik ombygging.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2014 Skjedd lite med konverteringen til M3-lighter foreløpig, men jeg kan diske opp med bilen som skal modifiseres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 Da skal jeg å montere m3 sigarett tenner, så kan vi få egne klubbjakker , å få masse medlemer osv, det blir drit fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 18, 2014 Share Skrevet Desember 18, 2014 (endret) Har ettermontert BMW X5 pærer på MLen min faktisk! Endret Desember 18, 2014 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå