Gå til innhold

ettermontere xenon i tåkelys e46 coupe

bloobay
 Share

Anbefalte innlegg

Har 35 watt xenon, 6000k i mine, akkurat passelig :) i motsetning til led så kan du faktisk sjå veien og dersom du kjører med grøftelys og park etter mørket har lagt seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke vær et slikt rasshøl som kjører med både vanlig lys og tåkelys samtidig etter mørktes frembrudd (eller før). Møter du på meg får du fjernlys tilbake.

Etter mørkets frembrudd er det KUN vanlig lys, ikke noe tåkelys.

Skal man ha på tåkelys skal vanlig lys AV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 35 watt xenon, 6000k i mine, akkurat passelig :) i motsetning til led så kan du faktisk sjå veien og dersom du kjører med grøftelys og park etter mørket har lagt seg :)

Og du kjører med parklys/grøftelys i mørket fordi.....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører ikkje i 100 på motorveien i mørket med grøftelys akkurat om det va det du forestilte deg :) Og heller ikkje om eg har bruk for beidre lys :) Det har vi corolla med xenon tusenmetera til...

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov på dagtid. Etter mørkets frembrudd risikerer du bot, og det bør du også få.

Eg stole på det når en politimann stoppa deg i kontroll i mørke med grøftelys og park på, og seie du har lov å kjøre med park og grøft dersom gatene er tilstrekkelig opplyst, at det då stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg stole på det når en politimann stoppa deg i kontroll i mørke med grøftelys og park på, og seie du har lov å kjøre med park og grøft dersom gatene er tilstrekkelig opplyst, at det då stemmer :)

Det tar han feil i, du skal være glad politimannen bare ikke vet norsk lov.

Møter du på meg får du fjernlys tilbake...

Endret av AndreasDG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov med park lys og tåkelys så lenge det er lyst ute. Ikke vanlig kjørelys og tåkelys.

Er ikke lov med tåkelys når det er mørkt uansett hvor opplyst gata er.

Fin huskeregel er at med en gang du ser lyset av tåkelys i asfalten er det på tide å slå av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...