Gå til innhold

E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT


ZGasi
 Share

Anbefalte innlegg

nydelig den bilen der  :D   interiøret ser jo nytt ut.   helt rett kombinasjon på alt :D

 

 

hvor kjøpte du egr bypass da?  skulle gjort det samme jeg.     har du tenkt å ta ventilene i innsuget og eller?   tenker det er litt mere jobb men.. . sikkert lurt 

 

 

snekkern forresten, er det slik låsebolt og en senter-skru som man juster på disse?  skulle gjernet ha strammet på 730n.  begynner å bli mye slakke der nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nydelig den bilen der :D interiøret ser jo nytt ut. helt rett kombinasjon på alt :D

hvor kjøpte du egr bypass da? skulle gjort det samme jeg. har du tenkt å ta ventilene i innsuget og eller? tenker det er litt mere jobb men.. . sikkert lurt

snekkern forresten, er det slik låsebolt og en senter-skru som man juster på disse? skulle gjernet ha strammet på 730n. begynner å bli mye slakke der nå

Takker så mye! Jeg prøver mitt beste å pleie den :D

EGR-bypass kjøpte jeg fra eBay, tror jeg betalte rundt 600kr. Kan hende jeg tar ventilene senere, men ikke med det første.

Veldig lett å stramme styresnekka. Løsne mutteren, så strammer du med umbrako. Bare pass på å ta litt av gangen, sånn at den ikke blir for tung på rattet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Se der ja lyktene er endelig sotet, sotet de hele lykten eller bare det røde? :)

Har du fått montert casterstagsforingene enda :D ?

 

Kun det røde for at det skal se originalt ut :) 

Har fått foringene, og tatt av armene. Nå gjenstår det å levere alt til et verksted så de får pressa ut de gamle og satt inn de nye med presse  :headbang:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet kasterstagforingene i dag, men hjelpesnekkeforingen klarte jeg ikke å bytte. Så nå har jeg bestilt paralellstag, powerflexforinger til sway bar, samt verktøy for å få ut paralellstaget.

Endret av ZGasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet i dag paralellstag, satt på powerflex-fôringer i sway-baren og byttet hjelpesnekkeforinga. Klarte selvfølgelig å ødelegge endeledda jeg nettopp hadde bytta, så nå må jeg kjøpe nye igjen. Føler bilen aldri blir ferdig...

post-84140-0-21386800-1446317631_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle gjøre noe produktivt mens jeg venter på de nye delene, så da vasket jeg innerskjermene, all plastikk under og det av understell som jeg klarte :) gikk først frem ved å bruke såpe og vann, så wd40, så til slutt ga jeg shine med chemical guys sin plastikkfornyer

post-84140-0-85731800-1446390820_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • ZGasi changed the title to E38 730d M-Sport, 2001 - SOLGT

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...