Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nydelig den bilen der  :D   interiøret ser jo nytt ut.   helt rett kombinasjon på alt :D

hvor kjøpte du egr bypass da?  skulle gjort det samme jeg.     har du tenkt å ta ventilene i innsuget og eller?   tenker det er litt mere jobb men.. . sikkert lurt 

snekkern forresten, er det slik låsebolt og en senter-skru som man juster på disse?  skulle gjernet ha strammet på 730n.  begynner å bli mye slakke der nå

Skrevet

nydelig den bilen der :D interiøret ser jo nytt ut. helt rett kombinasjon på alt :D

hvor kjøpte du egr bypass da? skulle gjort det samme jeg. har du tenkt å ta ventilene i innsuget og eller? tenker det er litt mere jobb men.. . sikkert lurt

snekkern forresten, er det slik låsebolt og en senter-skru som man juster på disse? skulle gjernet ha strammet på 730n. begynner å bli mye slakke der nå

Takker så mye! Jeg prøver mitt beste å pleie den :D

EGR-bypass kjøpte jeg fra eBay, tror jeg betalte rundt 600kr. Kan hende jeg tar ventilene senere, men ikke med det første.

Veldig lett å stramme styresnekka. Løsne mutteren, så strammer du med umbrako. Bare pass på å ta litt av gangen, sånn at den ikke blir for tung på rattet ;)

Skrevet

Byttet endeledd i dag, og etter det bestilte jeg braided brake lines. Altså sportsbremseslanger med ståltråd rundt :) 

Skrevet

Baklyktene ble sotet i dag, akkurat slik jeg ville ha det :) bestilte også forsterka fôringer til kasterstagene og foring til hjelpesnekka, i håp om at den blir ENDA tightere å kjøre

post-84140-0-52544100-1444660528_thumb.j

post-84140-0-12898000-1444660583_thumb.j

• 2 weeks later...
Skrevet

Se der ja lyktene er endelig sotet, sotet de hele lykten eller bare det røde? :)

Har du fått montert casterstagsforingene enda :D ?

Kun det røde for at det skal se originalt ut :) 

Har fått foringene, og tatt av armene. Nå gjenstår det å levere alt til et verksted så de får pressa ut de gamle og satt inn de nye med presse  :headbang:

Skrevet (endret)

Byttet kasterstagforingene i dag, men hjelpesnekkeforingen klarte jeg ikke å bytte. Så nå har jeg bestilt paralellstag, powerflexforinger til sway bar, samt verktøy for å få ut paralellstaget.

Endret av ZGasi
Skrevet

Byttet i dag paralellstag, satt på powerflex-fôringer i sway-baren og byttet hjelpesnekkeforinga. Klarte selvfølgelig å ødelegge endeledda jeg nettopp hadde bytta, så nå må jeg kjøpe nye igjen. Føler bilen aldri blir ferdig...

post-84140-0-21386800-1446317631_thumb.j

Skrevet

Tenkte jeg skulle gjøre noe produktivt mens jeg venter på de nye delene, så da vasket jeg innerskjermene, all plastikk under og det av understell som jeg klarte :) gikk først frem ved å bruke såpe og vann, så wd40, så til slutt ga jeg shine med chemical guys sin plastikkfornyer

post-84140-0-85731800-1446390820_thumb.j

Skrevet

whaaaaaaaat?! :o please gief wheels! :love: det er vel drømmefelgene mine over nesten alle felger! xD

Hehe, takk skal du ha :D De ligger ganske langt oppe på lista over mine drømmefelger også ;) Kanskje helt på toppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...