ZGasi Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Hva tenker folk om soting av baklykter? Vurderer å gjøre dette for å få bilen til å se litt mer aggressiv ut. Ja, jeg vet at e38 er classy biler og burde hatt det originalt, men er bare film og kan fjernes etter en periode. Rensa EGR-ventilen for noen dager siden, og fikk plutselig tanken av å fjerne EGR helt. Altså EGR bypass. Soter mindre, får mer kraft også slipper jeg å få eksosgasser inn til innsuget. Noen som har prøvd dette? Har også veldig lyst til å bytte alle emblemer på bilen til Alpina for å se hvordan det kommer til å se ut, så det blir nok gjort i nærmeste fremtid. Hva tenker dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Hva tenker folk om soting av baklykter? Vurderer å gjøre dette for å få bilen til å se litt mer aggressiv ut. Ja, jeg vet at e38 er classy biler og burde hatt det originalt, men er bare film og kan fjernes etter en periode. Rensa EGR-ventilen for noen dager siden, og fikk plutselig tanken av å fjerne EGR helt. Altså EGR bypass. Soter mindre, får mer kraft også slipper jeg å få eksosgasser inn til innsuget. Noen som har prøvd dette? Har også veldig lyst til å bytte alle emblemer på bilen til Alpina for å se hvordan det kommer til å se ut, så det blir nok gjort i nærmeste fremtid. Hva tenker dere om det? Jeg har blokkert/fjernet egr på min 530D,det er og annbefale personligt liker ikke jeg de alpina merka hadde sikkert vert tøft og sotabaklykter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Takker for responsen:) merket du noe mer power etter du fjernet EGRen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet September 28, 2015 Share Skrevet September 28, 2015 Soting av lykter på en e38, passer ikke bra. Hører hjemme på rånebiler. Alpina emblemer på en ikke alpina? De emblemene er heller ikke produsert av alpina, men jalla firma som lager de i England el noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet September 28, 2015 Forfatter Share Skrevet September 28, 2015 Jeg vil fortsatt prøve Emblemer tror jeg ikke blir fint selv, men har bare så lyst å se hvordan det er på bilen live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Takker for responsen:) merket du noe mer power etter du fjernet EGRen? nei det tror jeg ikke, men hadde gjor det om EGR ventilen hadde vert tett med eksos koks, noe de ofte er jeg demonterte innsug og rensa det samt fjerna flapsa på innsuget når jeg først holdt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 29, 2015 Share Skrevet September 29, 2015 ikke sot lyktene, kjøp disse istedet http://www.ebay.com/itm/Black-Crystal-finish-rear-lights-tail-lights-for-BMW-7-Series-E38-94-01-/121749991017?hash=item1c58dd6e69&vxp=mtr eller disse om det er slik du vil ha http://www.ebay.com/itm/Red-Black-Crystal-rear-lights-tail-lights-for-BMW-7-Series-E38-FACELIFT-from-94-/121354495184?hash=item1c414aa4d0&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Jeg liker ikke at blinklyset skal være noe annet enn hvitt, og jeg liker ikke at det røde blir svart. Så blir nok at jeg soter det røde til en mørkere rødfarge men takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet September 29, 2015 Forfatter Share Skrevet September 29, 2015 Synes ikke alpina ble noe fint, men får bli på bilen ca. en ukes tid. M-parallel felger med alpina senterkopper funker liksom ikke men det var verdt et forsøk! Er 2 ting jeg er veldig usikker med. Braided brake lines og strut bar. Noen som vet om man faktisk får bedre bremseeffekt og mer sensitive bremser med de bremseslangene som har ståltråd rundt? Eller om man merker at bilen blir stivere og mer stabil i svinger med strut bar? Er ikke sånn at jeg skal race med bilen, så trenger ikke strut bar. Men om det er positivt for sportsligheten, så hvorfor ikke. Bilen er deilig i svinger uansett. Braided brake lines har jeg hørt mye bra om, men også at folk ikke merker noe forskjell. Hadde ihvertfall vært kjekt med bedre bremser på bilen, da det kjennes som bilen er litt tung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet September 30, 2015 Forfatter Share Skrevet September 30, 2015 Fått tilsendt BMW OS til navien med alpina-oppstart fra 740AV her inne på forumet ganske fornøyd, da dette skal gi fotoboksvarslinger. Gleder meg til å få testet det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Fikk tatt et par bilder i går etter søndagsvasken Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 5, 2015 Share Skrevet Oktober 5, 2015 Perfekt 7'er du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Oktober 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2015 Perfekt 7'er du har! Takker så mye! 5ern din er ikke så gæren den heller Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Oktober 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2015 Fikk montert EGR-bypassen i dag, og fikk også hentet nye naviknapper hos bilia da de gamle var litt slitt. Etter det fikk jeg en venn til å kode bilen slik at den ikke skulle gi feilmelding på dekktrykksensorer. Er irriterende med melding, så han fjernet melding om det midlertidig til jeg skal få på nye sensorer. Helt til slutt bestilte jeg time hos scandinano for å få sota baklyktene! nå gjenstår det å bytte endeledd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå