Robin L Skrevet Februar 1, 2016 Share Skrevet Februar 1, 2016 Åja du har original dsp ja. Da er det enklest å kjøpe ett høy-lavnivå adapter (fra høyttalerkabel til hvit/rød rca plugg). koble den sammen med org høyttalerkabel og legg kabel til ny forsterker. Og så sette inn en vanlig forsterker, og legge nye kabler fra den og opp til høyttalerene. Regner med at det vil gi de litt ekstra punch:) Hadde en lignende løsning i 740n. Men nå har jeg den subben i 730n, men der er det kenwood stereo da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2016 Mulig jeg prøver ut det der i framtida en gang! Skrik ut om noen selger e65/66 nakkestøtter, denne gangen i vanlig svart skinn, ikke perforert skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2016 Da har jeg bestilt meg e65 nakkestøtter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 2, 2016 Share Skrevet Februar 2, 2016 hva er forskjellene på e65 og e38 nakkestøttene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2016 3 timer siden, D.Toft skrev: hva er forskjellene på e65 og e38 nakkestøttene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 @D.Toft E65 nakkestøttene er det mere støtte og justeringer på som du ser på bildet i posten over, men de er jo drit stygge syns jeg. Sikkert behagelige da. Den ekstra puten kan bøyes fremmover for bedre støtte. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Lener aldri hodet mot nakkestøtten under kjøring uansett, jeg.. Da blir jeg liggende og se opp i taket. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Setene med bøybar rygg og den nakkestøtta i E38 som ikke er rund funker det bra å legge hode på under kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 (endret) Ja, det vil jeg tro. De ser mye diggere ut. Men i E39/E38 med "vanlige" stoler sitter de så langt bak i forhold til ryggen. Endret Februar 3, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Ja. Kunne ikke bruke nakkestøtta i 728'n med standardsetene. Bytta til massasjestolene. Da kunne jeg bruke støtta. I 740'n hadde jeg sportstolene. Der var også nakkestøtta brukende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Nice! Er E60-støtter plug and play, forresten? I E38/E39 altså? Beklager for øvrig om vi går for mye off topic nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Det er jeg usikker på kanskje @Saltkjelen vet? Mener han bytta. Husker ikke om det var i E60 eller i E39 bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Ja, om man har komfort-/konturseter kan man benytte nakkestøtter fra E6x komfortseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 3, 2016 Share Skrevet Februar 3, 2016 Uu, sweet! Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2016 Nye blinklys synes ikke det var såååå fint, hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå