Sjøbuse Skrevet Februar 4, 2016 Share Skrevet Februar 4, 2016 Jeg liker de, men syns de passer best på lys bil. For eksempel grå.. På svart liker jeg best blinklysene med sotet glass. Før sota blinklys Etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Jeg syns helt oransje blinklys ser veldig bra ut på svart E38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 5, 2016 Share Skrevet Februar 5, 2016 Jeg synes òg at oransje er penest foran på svart E38 Bak må være hvite eller sota. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 Gule blinklys gjør at bilen ser 20 år eldre ut Gul foran og hvit bak ser jo halvveis ut. Skal man kjøre gult må man ha det på alle 6 blinklysa. D.Toft reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Februar 6, 2016 Share Skrevet Februar 6, 2016 2 timer siden, Sjøbuse skrev: Gule blinklys gjør at bilen ser 20 år eldre ut Tull og tøys! Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 Ikke helt enig der, dessverre Synes gule blinklys kler svart bil meget godt. Også er disse bilene litt eldre, så synes de skal se litt gamle og klassiske ut Er trossalt ikke 2016-modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 7, 2016 Share Skrevet Februar 7, 2016 Men bilen er facelift. Noe BMW gjore for at bilen skulle se nyere ut. BMW kutta ut gule blinklys på E38 i 99 for at bilen skulle se nyere ut. Da er det jo et skritt tilbake syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus. Skrevet Februar 8, 2016 Share Skrevet Februar 8, 2016 Min stemme går for orange foran, helt sort på siden, slik at det flukter med lista.Og custom helrøde baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 Da har jeg endelig Bluetooth/aux i bilen! Gått lei av å brenne CD-er og høre på radio. Enda ikke fått til at sangtittel vises på bordcumputer, men vet ikke om det kun går med aux. Kun testet Bluetooth hittil. Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Nice! Hvor kjøpte du den og hva kostet den? Hvordan opplever du lydkvaliteten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2016 59 minutter siden, Gabz skrev: Nice! Hvor kjøpte du den og hva kostet den? Hvordan opplever du lydkvaliteten? Totalt ble det ca. 3000,- men jeg har DSP, så måtte kjøpe sånn kit til det kjøpte fra eBay, og er utrooolig fornøyd med lydkvaliteten!! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 9, 2016 Share Skrevet Februar 9, 2016 Fett! Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 Dette ble jeg utrolig fornøyd med 😬😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 Se der, ja! Stor forbedring Så veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Februar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2016 Takker så mye, Gabz 👌🏻 Fikk enda en pakke i dag, og måtte lakkeres med en gang. Kan ikke ha noe hvitt i motorrommet monterer den etterpå når den er ferdig tørka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå