pautomagi Skrevet Januar 3, 2015 Share Skrevet Januar 3, 2015 (endret) Heisann!Da har jeg fått tak på en bil som funker foreløpig som den skal.Bilen er en 96 E36 Touring.Fantastisk maskin, sveiv non stop i 83 mil forutenom en pitstop i hamar hvor lufteskruen på radiator måtte skiftes..Lakk ut endel vann der kan man si Gjort Nye lykter Orange Blink Ny frontfanger (trenger lakk og montering.) Ny CCV med slanger. Oljefilter + olje x2 Bensinfilter Oppgradert til lsd diff og ny mellomaksling. Nye felger Toppdekselpakning Nye plugger Skal gjøres Lakkere og montere fanger Coilovers Fikse opp skinn interiør nye matter nytt ratt Bytte topplagere forran og bak Coilovers Powerflex til travers bak Fikse vindusheis Fikse rust Er kommet en del etter vinteren gitt. Begge dørene på passasjersiden og begge framskjermer. Under lykt bak + bakluke. Endret November 9, 2015 av pautomagi Nytern og inetryconydot reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Følger pautomagi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 14, 2015 Share Skrevet Januar 14, 2015 Gratulerer med fin bil. E36 liker jeg godt og kunne absolutt hatt en sånn. Eller det vil si,jeg skal ha en e36 nå før eller senere. Mange sier de er gått ut på dato men jeg for min del synes de er knall. Denne tråden må du følge opp med bilder og div . Hadde jo vært gøy å se denne live,bor jo ikke så langt ifra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2015 (endret) Takker! Jeg har også tenkt at e36 var litt gått ut. Men så begynte jeg å kikke. Liker dem bare mer og mer nå. For øyeblikket bor vi på samme plass hvis ditt bosted stemmer Bilder kommer så fort jeg får surra meg til å få tatt noen flere. Endret Januar 21, 2015 av pautomagi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Rask oppdatering: Den originale åpne 320 diffen stoppet opp og ville ikke gå mer Da ble det handlet en ny lsd diff med tilhørende akslingsbytte. Jeg har fått CCV, bensinfilter og innsugs pakninger. Venter på slanger til ccv før jeg begynner på den jobben. Som i følge resten av internett er en skikkelig drittjobb, men ettersom det ser ut til at det tyter ut noe olje der så må det bare gjøres Frivillige på sørlandet som vil ha den æren av og hjelpe meg med denne jobben ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Da har jeg gått til innkjøp av diverse Nye blinklys på plass. Orange naturligvis. Bilder kommer når bilen ikke ser så skitten og skamfull ut! Bestilt nye frontlykter og ny m fanger da den som står på fikk seg en trøkk under isbanekjøring. Og lyktene har gjort jobben sin. Tar de nok av og pusser opp med nytt glass og ledningsnett som en backup. Update (mest for min egen del virker det som ) Fanger mottat med skruer til lyktene som jeg venter i løpet av uken. Skal nå få tak på nye lokari og framskjermer så må det sendes til lakkering en gang før sommeren Begynner muligens på prosjekt eksos til helgen ! Er litt ymse av deler brukt på eksosen til denne bilen sånn den er nå med blant annet e46 katalysator. Alt utenom grenrør skal skiftes til rustfritt og sveises skikkelig så den ikke høres ut som en 316 som drukner. Tips til endepotte som lager ok lyd ? Ikke wannabe V8 brumlelyd, men frisk rekke 6 lyd Endret Mars 18, 2015 av pautomagi Sondre92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mars 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2015 (endret) Let the games begin ! Endret April 8, 2015 av pautomagi sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 21, 2015 Share Skrevet Mars 21, 2015 følger med her ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Mini update her. Fått ny fanger fra koed. Prøvemonterte i går samt at jeg fikk rettet ut en "liten" bulk i støtten til fangeren. Var en kul på midten som presset fanger på oppsiden av grillramme. Bare å få sendt fanger til lakkering og montere leppen. Bestille nye grøftelys og fikse ledningsnettet og innerskjermene som også fikk litt juling på isbane i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Dette blir bra,kjør på med updates,e36 er gøy:). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Fant ett sett med sommerhjul som en midlertidig løsning fram til jeg finner noen jeg kan ha + montert coilovers Shitty mobilbilder og litt skitten bil. La gå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Fint fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Pen touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Fin touring:) Hvordan motor står det i den? Hvilke coilovers monterte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Fint fint Pen touring Takk takk Fin touring:) Hvordan motor står det i den? Hvilke coilovers monterte du? Står en 2.8 M52 i den nå Ikke montert eller handlet coilovers enda, men jeg tipper det blir budsjett i starten. Tuningart / ta / JOM. Jeg var fornøyd med disse sist jeg hadde på en E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå