Gå til innhold

EU godkjenning, blir den godkjent?

Zesto
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann!
Skal ha bmwn på EU kontroll innen april, og har noen ting jeg tro kan bli et problem.. så lurer på om dere tror disse tingene kan føre til feil:

-Utslitt håndbrekk, er håndbrekk klossene som er slitte..
-Ettermontert LED angel eyes
-Sotete blinkers fram og på siden, orginal bak.. legger ved et bilde. De er så og si sotet helt svart, men ser at de blinker godt.
-lekkasje ved lyktespylere fram på høyre side, er like under lykten, drypper nå og da.
-LED i skiltlys, men disse tror jeg ikke skal være noe stress..

Tenkte og vise bilen til automestern i namsos.. Broren min viste sin 320 der, og han har samme angeleyes, men koblet de ut og satte inn orginal pærer, uten og fjerne ringa.. 0 feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok feil på håndbrekket, men hvis det funker så blir det vel 1'er..

Får nok feil på blinklysene og. Er strenge på det. Har du vanlige hvite så får du faktisk 2'er viss litt av fargen på pærene er vekke. (Feil farge) Så tipper dette blir feil.

Lekasjen går nok sikkert bra.

LED-lysene aner jeg ikke..Altså, AE-lysa.. LED i skiltlysa sier de sikkert ikke noe på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det blinker oransje så går det nok bra. Resten ser bra ut, og brekket skal ikke avvike 50%.

blinker oransje, men så klart ikke like bra som før sotingen, brekket låser når jeg drar det helt opp med makt.. Hva tror du om de ettermonterte angel eyes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje den blinklysa er en smule for mye sota.

Angel eyes kan du koble fra og dette i org. pærer ja.

Kan hende du kan koble fra to av ringene slik at de innerste lyser. Da har du i praksis 2 parklys en i hver lykt. Innenfor forskiftene det. LED skilt lysa trenger du ikke uroe deg over. Går fint.

Til slutt fikk du lekkasje fra lyktesplerne etter at du innstalerte AE?

Fikk samme problem selv. Tror noe lå i klem mellom lykta og spylevæsketanken. Løsninga ble å fjerne en skruer til lykta. Lekkasjen forsvant og lykta sitter bom fast fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje den blinklysa er en smule for mye sota.

Angel eyes kan du koble fra og dette i org. pærer ja.

Kan hende du kan koble fra to av ringene slik at de innerste lyser. Da har du i praksis 2 parklys en i hver lykt. Innenfor forskiftene det. LED skilt lysa trenger du ikke uroe deg over. Går fint.

Til slutt fikk du lekkasje fra lyktesplerne etter at du innstalerte AE?

Fikk samme problem selv. Tror noe lå i klem mellom lykta og spylevæsketanken. Løsninga ble å fjerne en skruer til lykta. Lekkasjen forsvant og lykta sitter bom fast fortsatt.

har hatt lekkasje siden jeg kjøpte bilen for snart 2 år siden, har bare ikke orket å gjøre noe med det. måtte bytte en del ifølge verksted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal kun ha 2 lyskilder (en per side) til park lys. Originale/ordentlig AE så er ikke dette noe problem, på slike billige med 4*4 pærer så er det faktisk ikke innenfor, men mange lar det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...