Even Pladsen Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 17 timer siden, Freakshow skrev: kompis har sånne seter i sin m3 hatt i noen år nå ^^ men du blir fort svett i ræva av de setene der! just a heads up Haha! Da vet jeg det😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet November 22, 2016 Forfatter Share Skrevet November 22, 2016 Fått ny girkule fra eBay igår og fikk montert den idag. Kjedelig oppdatering men greit og få med alt som blir bytta👍🏻 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2017 Ny daily🙏 E91 320d:) fxslin, Robin94 og Bendik Kjellevold reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 2 minutter siden, Even Pladsen skrev: Ny daily🙏 E91 320d:) Naturbraun interiør? Samme jeg har i E46 i så fall. Cosmis racing felger? For du har ikke fått tak i Dinan felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2017 1 time siden, Slavearbeider'n skrev: Naturbraun interiør? Samme jeg har i E46 i så fall. Cosmis racing felger? For du har ikke fått tak i Dinan felger? Nei saddle brown interiør:), jepp er det👍🏻. Dinan felger?🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 11, 2017 Share Skrevet Januar 11, 2017 (endret) 33 minutter siden, Even Pladsen skrev: Nei saddle brown interiør:), jepp er det👍🏻. Dinan felger?🙈 Fin farge det. Finnes noen sett med Dinan felger som ser ut som cosmis felga, men de er høyst sjeldne. Koster en arm og ett bein. Dinan FM5 Noen planer for e91'n? Endret Januar 11, 2017 av Slavearbeider'n La til bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 11, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2017 Tøft:), ikke så mye egentlig fordi blir bruksbil at meg og min far:-) Slavearbeider'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2017 (endret) tenkte å begynne litt E46 igjen. bestille 5 tommers kanter foran så blir 11 foran og beholde bakfelgene 11/5. Så bygge om bagasjen. Noen som har noe tips hvordan bagasjen kan se ut? stevningsbilde til sommeren🙏 Endret Januar 17, 2017 av Even Pladsen BjornarHS, RF91, Ivrig86 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 11" foran? oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2017 2 timer siden, Freakshow skrev: 11" foran? oO Jepp tenkte det😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2017 Share Skrevet Januar 22, 2017 Niiice Blir det å beholde studsene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2017 15 timer siden, Gabz skrev: Niiice Blir det å beholde studsene? Værtfall dette året her:), så blir nye felger og ny motor!😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 23, 2017 Share Skrevet Januar 23, 2017 Blir sykt med 5" kant foran Hva skal du lage til i bagasjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2017 31 minutter siden, Frode D skrev: Blir sykt med 5" kant foran Hva skal du lage til i bagasjen? Jepp trur det blir bredd nok🙊, det jeg tenkte å lage basskasse midten av bagasjen og legge treverk men usikker på farge. Ikke kommet på noe mer å gjøre. Har du noen planer jeg kunne ha gjort får å forbedre bagasjen Frode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 24, 2017 Share Skrevet Januar 24, 2017 Vanskelig å si, men en innfelt sub i gulvet er jo kult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå