Even Pladsen Skrevet Januar 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2018 7 timer siden, RF91 skrev: Detta blir nok ein showstopper med luft Syns den såg beldig bra ut frå før, men med alle dei planane dine so blir detta god knall Haha takk😄. Ja håper dette blir bra!😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2018 Fått montert bagsene bak så nå gjenstår det bare å få montert elektronikken og luftslangene. Så har jeg fått levert tegninger åssen jeg vil interiør. Må jeg bare vente på pris. Fått levert deler til lakkering. 515DE3E4-BEF9-411F-8904-5BA0314D6C25.mov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2018 Fått gjort litt småtteri løpe av helga. Demontert dekslene til interiøret og gjort det klar til å sendes løpe av uka når jeg får svar på pris og når dette blir sendt. Venter forsatt også på de delene jeg levert til lakkering. Har lakkert alle dekslene til bagasjen så håper dette blir bra. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2018 (endret) Litt endring i planene! Pågrunn av hus kjøp så blir ikke interiøret trekt oppien. alle delene som ble levert til Lakkereren er ferdig imorgen og lufttanken ble ferdig idag. Er håp om at bilen blir ferdig løpe av helga så blir det testfitt med felger. Fancywide diffuser blir kjøpt løpe av uka nå så har jeg bestilt alt jeg skal ha til bilen. Litt planer for garasjen ettervært når jeg har fått flyttet inn i huset. Få på downlights under vindfang og få på vegger innvendig! Endret Januar 31, 2018 av Even Pladsen fupsaker, Freakshow, Marius2002 og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 31, 2018 Share Skrevet Januar 31, 2018 Grattis med hus Blir nok bra selv om du ikke trekker om interiøret skal du se. Har du planer om M3-motor med tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2018 3 minutter siden, Frode D skrev: Grattis med hus Blir nok bra selv om du ikke trekker om interiøret skal du se. Har du planer om M3-motor med tiden? Takk!:), Ja interiøret er greit det men hadde lyst på å trekke det opp igjen men får se litt etter vært. Alltid drømt om M3 motor men får se hva pengene strekker til😬 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2018 Fått montert nesten alt av ledningsnett og fått plassert Åssen jeg vil ha lufttanken og kompressorene. Blir testfitt neste uke. Freakshow, Bendik Kjellevold og VegardFj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Februar 4, 2018 Share Skrevet Februar 4, 2018 Blir rått med airlift på denne 😃 Grattis med huskjøp! Husfargen matcher jo bilen 👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 4, 2018 Share Skrevet Februar 4, 2018 Gratulerer med hus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2018 4 timer siden, Gorg skrev: Blir rått med airlift på denne 😃 Grattis med huskjøp! Husfargen matcher jo bilen 👌🏻 Ja det trur jegå!😄 takk skal du ha! Ja sant det😅🤙🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2018 4 timer siden, Gabz skrev: Gratulerer med hus! Tusentakk😄👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2018 Fått montert shadowlistene og vindu listene ble mye blankere enn det var fra før! Ganske fornøyd med det. Montert nesten alt av interiøret bare smått igjen. Mangler kun å montere kompressorene og litt små ting igjen på luftunderstellet. Så får jeg håpe at det blir test kjøring på torsdag!🤙🏻😄 veldig fornøyd med at jeg lakkert bagasje dekslene fordi var veldig lei det grå’e fargen. Freakshow og Ivrig86 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2018 Alt av interiøret satt sammen! Og fått bil på bakken. Så imorgen blir testing!☝🏻 Fått lakkert baksetene svarte så det blir likt med alt i bagasje rommet!🤙🏻 lagunilla, Bendik Kjellevold og Grantas K. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grantas K. Skrevet Februar 8, 2018 Share Skrevet Februar 8, 2018 On 31.1.2018 at 19.39, Even Pladsen skrev: Takk!:), Ja interiøret er greit det men hadde lyst på å trekke det opp igjen men får se litt etter vært. Alltid drømt om M3 motor men får se hva pengene strekker til😬 Du kan jo alltids hoppe på den nye trenden og farge det da, vurderer det selv også 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2018 30 minutter siden, Grantas K. skrev: Du kan jo alltids hoppe på den nye trenden og farge det da, vurderer det selv også 😃 Ja Kansje det☝🏻, men vi får se til neste år🤙🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå