Even Pladsen Skrevet Januar 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2016 Må prøve og få på bak dekkene? Og vente på 1 ventil fordi Idiot av personen som klare og ødelegge ventilene på felgen? Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Hei alle mine følgere! Endelig fått Montért framfelgene og nye camberplates. Fått endelig fjerna hjelpe fjørene og har 4-5 cm til å gå på senkesettet?? Khaugen og danskiii reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 10, 2016 Share Skrevet Januar 10, 2016 Tøft! Burde hatt noe som skjulte det rustne "lokket" på navet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2016 Skal finne på noe der ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 11, 2016 Share Skrevet Januar 11, 2016 Lekkert! Elsker Meister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 12, 2016 Share Skrevet Januar 12, 2016 Litt lavere og litt mindre camber foran så kommer det seg. Joachim S Hamar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2016 har juster Max nå men når jeg er ferdig med lakkering av bil så skal jeg justere at det blir perfekt! Og ser veldig høy ut på bilder men er faktisk lite klarering men skal fin justere✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Da har man endelig fått på dekke på ene felgen bak? Og måtte da teste 1 felg foran og bak? Så nå kan jeg begynne og valse bak og demontere hele bilen og få den lakkert ✌️ Tollefsen og Khaugen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 et og bredde på felger? og bredde på dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Står på startsiden på et og bredde på felgene. Og er 225-40-18 foran og 255-35-18. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 Da har jeg fått demontert bil og fjerne alt av rust i kanaler og hjulbuene bak. Elendig med sveise jobb på hjulbuene bak så var en del og gjør off😩, og fått Valset hjulbuen bak så får plass til bak felgene! Og fått sendt bil til lakkering og håper på å få den løpe av helga så kan man begynne og få den sammen igjen. Gleder meg som en unge og få den igjen nå... BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 er ikke hjulbrønen sveist om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 så ut som jalla sveis ja... men ordner seg vettu fått ordna deg plass å bo på i bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 18, 2016 Share Skrevet Februar 18, 2016 Nice, blir bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 Dette blir bra! Pen bil Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå