OddM/// Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Heisann! Har planer om å få skrevet h&r 35/35mm senkesettet inn i vognkortet på min Bmw 530d E60. Har også montert 10mm supersport senkeskåler framme, er dette noe som vil/kan bli lagt merke til ved godkjenning? Tror "skålene" skal være TUV godkjennte, men fikk ikke med noe papirer på det. Har og hatt hjulstilling på bilen, fikk alle tallene grønne utenom vinklenke for caster, som ikke var mulig å justere innafor, men vinkelene er lik på hver side. Dessuten er det ikke snakk om mye utav. Vil dette også kunne være ett problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 senkeskåler kan gåigjennom, og de kan "kicke" på det, jeg tror jeg hadde holdt helt kjeft og latet som ingen ting. Jeg har vertfall fått godkjent bil med røde tall før på en e28 ang camber bak, det var ikke mye, men fortsatt røde tall. å det gikk da. Dette kan fort være veldig avhengi av sted til sted da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Februar 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2015 Da er time bestillt og vi satser på det beste! Er planen å ikke nevne senkeskålene med mindre jeg må ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 Jeg fikk ikke godkjent min med røde tall, men det er nok opp til hvem du treffer på osv. Jeg scannet bare det arket jeg hadde fått tidligere i svart hvitt og da gikk den plutselig igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 kjenner jeg kvir meg spessielt over innlegget over, er jo ett rimelig greit og direkte eksempel på hvor mye kunnskap de sitter inne med. Virker som det egentlig kun handler om ansvarsfraskrivelse og få det til å se pent ut. Møter du rette personen vil han nok kreve dokumentasjon på at senkesettet og skålene faktisk kan brukest sammen. Noe som byr på ett problem for di fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 kjenner jeg kvir meg spessielt over innlegget over, er jo ett rimelig greit og direkte eksempel på hvor mye kunnskap de sitter inne med. Virker som det egentlig kun handler om ansvarsfraskrivelse og få det til å se pent ut. Møter du rette personen vil han nok kreve dokumentasjon på at senkesettet og skålene faktisk kan brukest sammen. Noe som byr på ett problem for di fleste. Hadde papirer på senkesett og skåler jeg, Det var ok det. Det handlet bare om at det var røde tall på camber bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 10, 2015 Share Skrevet Februar 10, 2015 (endret) Har fått godkjent 3 ganger med røde tall. Siste var de ikke veldig like en gang, men kontrolløren var bare fornøyd med at det var foretatt en hjulstilling. Tror ikke han så på annet enn dato og reg.nr Har også senkeskåler på m-sport, og det gikk rett gjennom visning og EU. Hadde mangellapp på coilovers hos begge instanser. Så da skulle de faktisk KUN se på fikset senk/fjernet senk, og så oppdaget de ikke en gang senkeskålene. Hehe. Endret Februar 10, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Da var bilen godkjent med senkesett! Sa ikke noe om senkeskålene uten om at han syns den kunne vært 10mm lavere bak stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Grattis Jeg fikk også kritikk på at den var litt for høy. Fikk beskjed om å råkjøre et par runder rundt bygget og bremse hardt, for å se om de satt seg litt. Haha. Det lå noen mm for høyt ift TUV-papirene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Gratulerer! Får håpe at jeg treffer en like hyggelig kar om 2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Takk folkz! Var vell heller det at han skrøt av høyden men syns den kunne vært lavere bak i dette tilfelle Har hørt mye rart om biltilsynet, men jeg sitter hvertfall igjen med en positiv erfaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Har bare positiv oppfattning selv, da jeg godkjente felgene mine var det en hyggelig kar som kikka på den.Ble stående og prate litt om bmw etter han var ferdig. Jeg sendte mail først med tuv osv så de fikk se over det. Da sa de at det ikke skulle være noe problem.Og de var glad jeg gjorde det, det likte dem vist. Har vurdert senkeskåler forran jeg også, men på orginale m fjører da vel og merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Mars 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2015 Blir litt mer "90's stuk" når bilen "stuper", men jeg liker det sånn:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Jeg også, men ikke for mye da.. Men litt halling må det være. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå