Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Det er godt mulig 123d ikke har, da jeg aldri har sjekket selv, men de mindre versjonene har normalt ihverfall. :)

 

Edit: såvidt jeg kan lese meg frem til så har 123d også peilepinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, bare en kommentar på et forum og jeg har ikke brukt den selv tidligere :) uansett om den har eller ei, krise for meg. vil ha tilbake den digitale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kombi er det SHOW_OEL_STAND til aktiv :) Funker ikke målinga der heller? :P

 

Og dette fungerer på alle modeller? Brodern har det på sin 2008 E90, men jeg har ikke det på min 2012. :)

Endret av ahj
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For kombi er det SHOW_OEL_STAND til aktiv :) Funker ikke målinga der heller? :P

 

Nei er plutselig borte på begge. Skal sjekke hva det er satt til når jeg kommer hjem, mener på jeg har en kopi av filene der.. hvis ikke så må det ligge til den kommer tilbake fra lakk verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette fungerer på alle modeller? Brodern har det på sin 2008 E90, men jeg har ikke det på min 2012. :)

Det skal funke på biler som har elektronisk måling ja :) Men ikke så altfor mange BMWer har det tror jeg, da de gikk vel tilbake til peilepinne etterhvert siden en sensor kan bli ustabil og ryke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal funke på biler som har elektronisk måling ja :) Men ikke så altfor mange BMWer har det tror jeg, da de gikk vel tilbake til peilepinne etterhvert siden en sensor kan bli ustabil og ryke..

Så det du sier er at noen har kun sensor eller pinne? Høres rart ut. Brodern har peilepinne og elektrisk måling. Aktiverte dette på min istad. Så blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at noen har kun sensor eller pinne? Høres rart ut. Brodern har peilepinne og elektrisk måling. Aktiverte dette på min istad. Så blir spennende å se :)

Ja er litt rart men det stemmer :) noen har begge og noen kun den ene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det du sier er at noen har kun sensor eller pinne? Høres rart ut. Brodern har peilepinne og elektrisk måling. Aktiverte dette på min istad. Så blir spennende å se :)

 

Har kun sensor på min, ingen peilepinne å finne :)

 

Aktiverte elektronisk måling på en E60 525D her om dagen med CCC navigasjon, og det fungerte ikke.. Vi gjorde det bare for å sjekke, men konkluderte med at det ikke fungerte fordi han kun hadde peilepinne, men dagen etter på bukken så vi at det var oljesensor på bunnpanna, rart det ikke ville fungere.. Kanskje noe mer som måtte aktiveres, ikke så vant til CCC :)

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt rart men det stemmer :) noen har begge og noen kun den ene.

Åkei, da er jeg klokere :)

Forresten kjempe fin bil du har, kjempe fin farge og skulle gjerne hatt din motor i min bil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...