andreaskarm Skrevet April 22, 2015 Share Skrevet April 22, 2015 Ble tøft motorrommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet April 22, 2015 Forfatter Share Skrevet April 22, 2015 Ble tøft motorrommet Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2015 Er på jakt etter skvettlapper om noen har liggende http://bimmers.no/topic/797973-skvettlapper-e82/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mai 3, 2015 Share Skrevet Mai 3, 2015 Jeg har til E87 bak, passer kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2015 (endret) Jeg lukter litt på valsing og 128 style felger til neste sesong, hva synes folket? noen som kunne fotoshoppa? Vil bli pulverlakkert i Antrasitt grå da. Endret Mai 5, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 det hadde helt sekkert blitt tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 du kan jo legge inn fårespørsel i photoshop tråden! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 (endret) Da må jeg gi en stor takk til Gabz som laget denne renderingen med felgene jeg skal prøve å få til ! Dette syns jeg så utrolig bra ut, så skal prøve å få dette til neste sesong! Hva synes resten av folket? Endret Mai 9, 2015 av danskiii ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Heftig. Men behold grillen slik du har den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertK Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Nydelig farge på bilen din! Følger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Hva synes resten av folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2015 Heftig. Men behold grillen slik du har den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Blir vel litt utfordring mtp ET på de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Blir vel litt utfordring mtp ET på de felgene? Det gjør det, men jeg har en plan. Jeg driver og prater med en ang valsing nå, hvordan eventuelt resultat vil bli. Felgene skal dreies ned 4-5 mm av navet muligens også for å minimere valsing. Ser også på nye framskjermer og bakskjermer, men kan hende det blir litt vel stor jobb. Vi får se, felgene skal nok på, må bare finne ut hvilken måte som er best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 OK, vet du ET på felgene? Har akkurat fått valset min E82, så vet jo om en med erfaring på østlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå