Gå til innhold

Sedona rød E82 123d, Solgt


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

Da var den på!!

Men som eier ble jeg ikke 100% fornøyd.. har vært litt vann I vinga så der kom ut på sidene, ergo teipen sitter ikke 100% der, pluss på venstre side kom den ikke helt inntil, mangler en halv cm.. vanskelig å se når jeg monterte, men når den først satt så var det no return [emoji14] men ja la gå, er ikke lett å se :)

dc45cc5343aaea5152ea7b4f86576040.jpg

e726bd5a82e2de1b88ec7adf957abe0d.jpg

fc08b147fc1efb8bbd76d76109ae1372.jpg

c6c91632c733bd6fc6c9f3dcd7f6e25c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få fiksa eksosen litt nå! Ble veldig pent på bildene hvertfall!

Takk! Ja skal se om jeg finner en dobbel stuss, pluss jeg vil se om jeg kan lage ett rør med flens til å fjerne midtpotte. Har snakket med miltek og skal klare få inn et sett til rundt 6k til neste år :)

Neste blir bremseskiver slik jeg får på performance bremsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra hvis du finner drillede skiver til performance bremsene et sted! Trener å skifte skiver og klosser foran på min!

Det har jeg alt funnet, må bare få kjøpt dem. Zimmermann bremser. Søk opp på ebay: bmw 34116786392. Her finner du. Det er forresten artikkel nummeret til bmw performance skiver forran. SweetBMW kjører også på zimmermann :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HOI! Dette var da noe til sammenligning av de felgene jeg vil ha på min ja, men hvilken style er dette?
Litt for breie de felgene der da må jeg si :) eller stakk litt for langt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er Style 95, 9x19 og 10x19 ET24.

 

Nå vet jeg ikke hvilke mål du har tenkt på Style 128, da de finnes med mange forskjellige, men det er vel litt sammenlignbart likevel.

 

jeg ser for meg 19x8.5 et12 og 19x9,5 et24. så ja det vil bli sammelignbart :) men klarer ikke se om hjulbuene er valset på denne da :)

Men gidde meg litt å tenke på ja ang utseende, da disse stakk godt utfor hjulbuene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...