bmwgreg90 Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 Bredde messig såg di felgene ikkje så gale ut, men disse i 19" såg så altfor store ut mot karrosseriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 (endret) Må si meg totalt uenig der. 19" fyller hjulbuen relativt perfekt på E82, mens 18" blir for små, og ser ut som en ert foran en tunnel i mine øyne. Syns ikke det er fint når sirkelen på hjul og hjulbue ikke er relativt lik. Felgene var litt vel breie, men diameter var perfekt Endret Juni 1, 2015 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 De satt perfekt der, synes nå jeg. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2015 Hvem skal på bud? http://www.bimmers.no/index.php?/topic/798865-GS-Bildeler-på-Bud-2015,-hva-skal-du-ha-med-deg? GS Bildeler på Bud 2015, hva skal du ha med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2015 Kufatec Bluetooth selges!http://bimmers.no/topic/798906-kufatec-fiscon-37663-bluetooth-for-flere-modeller/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ess10 Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Fin bil! Artig å se at du oppgraderer naviskjerm å sånt Hva er den utstyrs koden/linjen som heter ''02MG M DOBBELTEKEDE 207'' ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 2, 2015 Share Skrevet Juni 2, 2015 Det er felger. Edit: Siden du nevnte ratt, hva med dette? Ratt fra Z4, med varme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Hmm, varme i ratt er jo på ønskelisten.. men ikke helt sikker på utseende på den der.. er vel andre enn z4 med varme? Passer de fleste ratt rett over? men takk for du fant da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Man fikk ratt med varme til 1-serien, men det er ganske sjeldent. I tillegg fikk man dette kun på standardratt, og ikke M-sport-ratt. Ratt fra 3-serien er jo like, ellers så vet jeg ikke om så mange andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Samme gjelder feks X5 også. Der fikk du også kun varme i standard ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2015 Men kan vel ikke være så dyrt å trekke om et standard ratt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 3, 2015 Share Skrevet Juni 3, 2015 Vettkje eg. Du kan jo hørra me dei der nere i tyskland så drive me sånt. Mitt e jo kjøpt av ein av de sjappene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Hvordan fjerner man endestussen til eksosen på disse egentlig? Må ha seg en god skrubb.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Kan du ta den av da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Kan du ta den av da? Hehe ikke det svare jeg håpet på hehe ja håper da det.. har sett noe som ligner en poppnagle men usikker, så need assistance.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå