danskiii Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2015 DIY er underveis nå, kommet til side 16 på et par dager, VELDIG full i bilder og kansje litt vel detaljert skrevet ferdig om demontering og skal til å begynne på ledningsnett, hvor og hvordan dette kobles Så til slutt kommer koding, når jeg får gjort det her først selvfølgelig Takker til awt for mye info ang div til nå veldig spent på tilbakemeldinger over dokumentet til slutt bjorneoen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Jeg lurer også på hva folket syns ang sorte nyrer. I gloss eller matt? Hva er normalt? Har lyst å kjøpe gloss men har ikke sett noen av resultatene før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Gloss, uten tvil. Matt ser så... uferdig ut. danskiii og Joachim S Hamar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Gloss er finest, ja! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 gloss er penest ja! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Helt klart gloss! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Preview!Går sakte dette til tider men kommer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Ser bra ut det. Blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Om du vurderer hvite angel eyes, så har eg 80W canbus free til salgs:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Om du vurderer hvite angel eyes, så har eg 80W canbus free til salgs:) Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 Og hvorfor skal du ikke ha dem selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Eg har et par av samme. Pris 300kr+frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Hmm.. er ikke 80 watt litt vel mye? Tenker på varme osv i lykta.. hatt dine på lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2015 Regner med hallogen eller xeon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 3, 2015 Share Skrevet Mars 3, 2015 De er nok ikke 80W, av en eller annen idiotisk grunn blir LED-pærer til bil oppgitt i effekten en tilsvarende halogen-pære ville hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå