Gå til innhold

bilkjøp. hva mener du om denne?

bmwpower10
 Share

Anbefalte innlegg

Greitt av desse motorene kan gå til månen og tilbake men ville nok ikkje betalt den prisen nei :)
Har du sett på den?
Sjekk understell og hjulbuer for rust. Sjekk foringer, lagre osv. Høyr for ulyder når du prøvekjører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket litt med bileier. bilen er så og si rustfri. eneste rusten er litt på bakluka. eieren før han var biloppretter og takk alt i 2011 sammen med bulker. lakkerte hele bilen. eieren har hatt bilen i bare 1 år. turboen plustrer litt men d har den gjort siden han kjøpte den og mener den kan holde lenge enda. bilen trekker litt strøm så står den i c 4 dager er den strømtom. men bilen i seg selv er i veldig fin stand både utvendig og innvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter en problembil, kan du kjøpe den ;) Hadde ikke kjøpt 520d om den så hadde gått 1 km (E39 altså) til den prisen.

Hvordan den ser ut på utsida veier ikke opp for at kanskje motoren er helt ødelagt under panseret. Dette vet man naturligvis ikke før man har sett på bilen.

Plystring i turbo betyr problemer, ligg unna. Ny turbo koster 18 000 ca, men får brukt betydelig billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket litt med bileier. bilen er så og si rustfri. eneste rusten er litt på bakluka. eieren før han var biloppretter og takk alt i 2011 sammen med bulker. lakkerte hele bilen. eieren har hatt bilen i bare 1 år. turboen plustrer litt men d har den gjort siden han kjøpte den og mener den kan holde lenge enda. bilen trekker litt strøm så står den i c 4 dager er den strømtom. men bilen i seg selv er i veldig fin stand både utvendig og innvendig.

Som det står i annonsen "litt småplukk", jeg hadde styrt unna denne bilen ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ute etter en problembil, kan du kjøpe den ;) Hadde ikke kjøpt 520d om den så hadde gått 1 km (E39 altså) til den prisen.

Hvordan den ser ut på utsida veier ikke opp for at kanskje motoren er helt ødelagt under panseret. Dette vet man naturligvis ikke før man har sett på bilen.

Plystring i turbo betyr problemer, ligg unna. Ny turbo koster 18 000 ca, men får brukt betydelig billigere.

Når du sier plystring, hvordan plystring? Hvordan høres det ut? :P Vet jo hvordan plystring høres ut fra munn, men tenker på fra turbo :P

Endret av Clevion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres akkurat ut som plystring, min plystrer litt når den er kald.

Min lager litt lyd når jeg gir på, hører det såvidt inni bilen da, tar jeg ned rutene hører jeg det bedre. Hvis jeg ruser motoren på tomgang, opp til 2500omdr så høres det litt ut som en ugle, sånn type "bouuh" lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min turbo plystrer også og det har den gjort siden den var ny. Plystring trenger ikke bety at den er ødelagt. At det er litt småpluKk på en gammel E39 er vel ikke annet å forvente. Jeg hadde vært mer skeptisk til en som påstod at den var 100% strøken.

Jeg har selv en gammel E39, den er i veldig god stand men det er litt småpluKk. Den er tross alt 15 år gammel.

Endret av Hpi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...