Gå til innhold

BMW F20 Facelift


knutho2
 Share

Anbefalte innlegg

Dama mente det var dumt av meg å velge Estorill på min.At jeg ville bli lei fargen og angre meg etterhvert.

Men,jeg angrer ikke et sekund!Elsker fargen!

hehe, var derfor jeg også var usikker. Godt å høre du ikke angrer, fargen er jo nydelig i mine øyne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estoril er en nydelig farge! Se den i det klare lyset etter en kraftig regnskur og du angrer ikke et sekund der den står fram som det eneste med farge i et svart-hvitt bilde. Se den i sola på nært hold etter en god vask, og du vil se en dybde og en effekt du aldri blir lei! På store biler (som 3GT f.eks) kan den bli alt for dominerende, men på F20/21/22/23/30/31 er den helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levering i Juni sa du? Jeg skal selv ha meg en slik og selgeren så til meg 8uker, altså i begynnelsen av April.

 

Får man nå head-up til 1-serien? Eller... finnes det noen oversikt over utstyr til den nye 1serien, bygg din bil på bmw.no er ikke oppdatert, f.eks ikke mulig å velge LED.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om tidlig juni ja! Heldig du er da...hvordan har du bestilt? :)

HUD vet jeg ikke om finnes til facelift 1-serie...

Har ikke gjort meg opp en mening om alle valgene enda, har fremdeles en del spørsmål. Men bestillingen ligger nok på borde kommende uke. Men jeg blir ikke overrasket om selgeren min har kommet med feil opplysninger. Han var ikke oppdatert ang. motor endringer på 116i heller. Jeg var innom Stamsaas i Fredrikstad.

 

Har du oversikt ang. LED i den nye? Hvilke pakker eller valg man har.

Endret av frecjoha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde Estorill-blå kun var forbeholdt M135i etter faceliften, eller er det feil?

 

Er ihvertfall det som ble nevnt under lanseringen.

I den tyske prislisten står Estorill blå som en M-sport farge slik som tidligere, ikke kun til M135i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett bil, rett farge og mye rett tilbehør/utstyr.

1 serien holder seg meget godt i pris og Komboen du har valgt er riktig.

Gled deg til denne og gratulerer på forskudd!

Takk! stod mellom 116D automat eller 118D Xdrive manuell, valget falt på det siste, angrer ikke på det foreløpig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...