StigJ Skrevet Juli 21, 2015 Share Skrevet Juli 21, 2015 Stemmer på en prikk det ja. Var den jeg hadde funnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 hver gang jeg er inne og kikker her på praten deres har jeg lyst og kjøpe meg en ny coupe savner den bilen noe sykt, venter bare på og finne en som er latterlig billig så jeg kan bygge en med motor drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 Ja, er morsomt å eie en skjelden bil. Hadde vært gøy med en V10 Manuell i denne.. Må bare drømme litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 Fikk disse i posten her om dagen. De merkene gir skiltet en helt ny look. Perfekt til dem som ikke har blå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Hvor bestilte du disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 ^Sikkert et av de mest spurte spørsmålene på forumet De kjøpes hos nmerker.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2015 (endret) Da har jeg endelig fått mulighet til å ta noen bilder med noe annet enn mobilkamera. Er ingen ekspert på bilder, så dem er ikke redigert eller noe sånt "fancy" Bilen er noe lysere i virkeligheten, er en spennende farge som skifter mye etter lysforholdene... Endret Juli 27, 2015 av bmwZ HPVL, Marius2002, StigJ og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Ble rått as! Skiller seg skikkelig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Bra du ikke gikk for noen av de andre for den kledde farga veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Ser sinnsykt bra ut! Nydelig kontrast med gråfargen mot rødfargen i interiøret og baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Ja dette her ble virkelig tøft. Og om den er enda litt lysere i virkeligheten så lover det jo godt. Gleder meg til å få sett denne i virkeligheten en eller annen gang. Og ikke minst ta en photoshoot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Flott prosjekt! Ser strøkent ut Tror kanskje du har gått litt over det du skrev at du ikke skulle bruke så mye penger på denne? En photoshoot med din og StigJ sin tror jeg blir awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 29, 2015 Share Skrevet Juli 29, 2015 FOR en farge! meget pen bil! Du har ikke vurdert sorte bmw emblemer på sidene, eller rundt om hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Takker igjen for alle tilbakemeldingene jeg får på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2015 Ja dette her ble virkelig tøft. Og om den er enda litt lysere i virkeligheten så lover det jo godt. Gleder meg til å få sett denne i virkeligheten en eller annen gang. Og ikke minst ta en photoshoot Ja, hadde vært gøy med en photoshoot. Trenger en bil som gir litt farge på bildene Og ikke minst en som kan ta bilder Lov å ikke selg den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå