Gå til innhold

Min Z4 3.0Si Coupe Individual, Selges

bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Flott prosjekt! Ser strøkent ut :) Tror kanskje du har gått litt over det du skrev at du ikke skulle bruke så mye penger på denne?

En photoshoot med din og StigJ sin tror jeg blir awesome :)

Ja, jeg lovte meg selv det :---)

Planen er ha den lenge og bygge på den lenge :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOR en farge! meget pen bil! :)

Du har ikke vurdert sorte bmw emblemer på sidene, eller rundt om hele?

Jo, skal ha det. Har bare ikke fått målt alle emblemene enda. Blir ikke carbon versjonen, men sorte blanke \:D/

Godt forslag uansett :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vært gøy med en photoshoot. Trenger en bil som gir litt farge på bildene :P Og ikke minst en som kan ta bilder :mrgreen:

Lov å ikke selg den da ;)

Hah! Du kommer sikkert til å selge din lenge før jeg selger min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sort jeg tenkte på også, liker ikke carbon looken, ødelegger "finheten" i bilen :)

Får vel tak i hele kit regner jeg med?

Har ikke sjekket alt for grundig. Men lite kit generelt til Z4. Er ikke populær som en 3 serie ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekket alt for grundig. Men lite kit generelt til Z4. Er ikke populær som en 3 serie ser du :)

Nei men vil da regne litt med de har brukt standard rundt om bilen utenom sideblinkersene :)

Selvfølgelig mulighet for jeg tar grovt feil, kan lite og ingenting om Z4 eller emblemstørrelser.. :P legger uansett med noen :)

http://www.ebay.com/itm/BMW-Black-White-Emblem-Logo-Badge-Set-for-BMW-82mm-82mm-/321815082011?hash=item4aedac741b&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/KIT-7-Badge-Embleme-LOGO-BLACK-BMW-Noir-Capot-Coffre-Volant-4-Cache-Jante-/271927217881?pt=LH_DefaultDomain_71&hash=item3f50200ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt prosjekt ferdig: Alcantara taktrekk!

Siden bilen hadde lysegrått taktrekk og ønsket meg sort, så tenkte jeg Alcantara hadde vært perfekt :)

Så kjøpte meg original alcantara i antrasit fargekode 9002.

Har trukket en del alcantara selv, men ikke av denne skalaen. Tok sjansen allikevel. Resultatet ble overraskende bra, men tok meg nesten 9 timer :(

Taktrekket og A+B stolper var lett å få ut av bilen.

A og B stolpene var ikke noe annerledes enn det jeg har gjort før

post-54551-0-03596400-1438248033_thumb.j

Derimot var taktrekket en stor flate og ikke minst kurvet glate. Ble straks klart at jeg måtte skjøte for å få dette til...

post-54551-0-11549000-1438248195_thumb.j

post-54551-0-64296700-1438248234_thumb.j

Brettet kanten på skjøten inn og limte den sammen der man normalt vil sy. Ble egentlig ganske pent til min store overraskelse :)

post-54551-0-50644700-1438248352_thumb.j

Montert i bilen, vanskelig å ta biler av taket på en god måte...

Så må jeg fikse det grå, må sende solskjermene for å gå dem trukket om i alcantara. Men dette gjør jeg sammen med rattet og div annet senere..

post-54551-0-48218000-1438248596_thumb.j

post-54551-0-33430400-1438248642_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...