osteper Skrevet Februar 20, 2015 Share Skrevet Februar 20, 2015 Hvordan går denne iforhold til chippa 525tds? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Tds'en er slapp i forhold til denne, vanskelig å forklare, men jeg kan si at den andre virker mer sliten, kanskje? . Jeg kan ikke si 100% sikkert at det ikke er gjort det samme med denne, men i såfall gjorde ikke forrige eier det. Den drar godt uansett hvor mye pedal man gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 21, 2015 Share Skrevet Februar 21, 2015 Gratulerer med fin bil. Er selv på jakt etter sånn en bil så post bilder og tekst etterhvert som du gjør noe med den.. Gøy å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2015 Takker, jeg skal slenge opp et par bilder til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2015 Hadde en tur på snøføre nå - folk kjører som idioter, ikke rart det smeller overalt på denne glatta! Holdt på å krasje med en Saab, hvor jeg hadde lav nok fart til å stoppe før det skjedde noe, og slapp han fram - også litt lenger bort sto en Volvo S60? med full nødblink på et busstopp, enda lenger bort lå en nyere 3-serie i grøfta med kjøreskolelogo, og en kjørelærer som så fortvilet ut i telefonen ved siden av, og litt nærmere hjemme lå et vogntog i grøfta. Fullt kaos på snødager her i Vestfold, folk kan jo ikke tenke om de så får ting inn med teskje! For en maskin på slikt føre! Er nok noe lett i baken, men har aldri vært så avslappa på vinterføre i noen bil før! Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Legg et komlokk i bagasjen Da får du litt vekt over bakaksel Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 Kommer etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Jepp, helt enig. Kan se om jeg finner annonsen og stjele noen bilder derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Følger med videre ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Februar 26, 2015 Share Skrevet Februar 26, 2015 Du, nå må du få tatt noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Haster ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2015 Hoi! Bilder, ja All kredit til Tonny, som jeg kjøpte den av, ikke tatt bildene selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå