Djwik Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Sikkert bare trykka på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Hehe, les denne tråden... Vært borti det tidligere med min forrige e39. http://www.bimmerfest.com/forums/archive/index.php/t-224239.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 9, 2015 Share Skrevet Mars 9, 2015 Eg hadde hørt med troll forsikring. Blandt di billigaste på markedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Såvidt jeg har skjønt kan det være at nøkkelen har ligget i lomma feks ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Jaja, tur-retur Sandnes i går og i dag, null problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 noe å raportere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Absolutt ikke, bestilt servicetime 20. mai til den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2015 Jepp, helt greit å få det gjort. Hadde det ikke vært for serviceheftet hadde jeg gjort det hos deg tenker jeg Gidder ikke kjøre motoren tom og eventuelt skjære det som er, en gang til haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Mai 2, 2015 Share Skrevet Mai 2, 2015 kan skrive i service hefte jeg men kan ikke stemple det bare Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 (endret) Dyr service, over 6000 kr! Jaja, da slipper jeg å tenke på det på en stund. Reimene foran i motoren burde byttes etter hvert også. Men om jeg gjør det der nede, må jeg tygge litt på, de tar jo noen hundrelapper i timen Edit: Vurderer kanskje å bytte ut sommerhjula etter hvert. Men nå er det en tusenlapp på kontoen som skal holde i 3-4 uker, så det blir ikke enda 265/35 - 18 tror jeg de bak er, og de begynner å bli slitne på innsida Endret Mai 20, 2015 av Shattered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Hadde gjort seg med senterkopper på felgene i hvertfall Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Pfft, gidder ikke bruke penger jeg ikke har nå på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Fin kjerre detta. Får mye glede av den motoren. Snakker av erfaring... nyter hvert sekund i min e39 Msport. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Deilig med service! Hva fikk du gjort? Har for øvrig et sett med Rondell D58 jeg vurderer å selge snart, hvis du skulle vært interessert 10x18 bak og 8,5x18 foran, 5 stk felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå