Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du må nok ha papirer, trur ikke de godkjenner noen ting som helst motormessig uten papirer på hvor og hva motoren kommer fra! oO

Skrevet

Det interiøret du har fått,er alldeles deilig.:).

Jeg gleder meg til å se denne ferdig.

Er jaggu ikke rart du får senebetennelse ...Du må jo bruke timer på scrolling på nettet etter deler :) :).

Bare kødda,stå,liker tråden din masse.:)

Skrevet (endret)

kjenner det kribler i fingene etter å komme igang igjen! Må få tatt litt rust i gulvet å sveist det hullet i innerkanalen, så kan jeg begynne å montere interiøret, svart instrumentpanel og svart tak. Kose jobb :D

Endret av Paugen92
Skrevet (endret)

gidder du å finne et interiør til meg også eller xD sinnsykt mange gromdeler på den bilen din altså! du må passe godt på stashe ditt, var en her inne som ble fraståle en helt hau! 

Endret av crabfish190
Skrevet

Hehe ja hadde det bare vært så enkelt Rani xD blitt en del gromdeler ja, blir rått å få alt på :D de befinner seg på et trygt sted så er ikke redd for det, men takk for tipset! :)

Skrevet (endret)

Fyyfaen for ett prosjekt! Dette skal jeg følge med på videre!

Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk

Takk for det! Kjekt å høre at folk følger med :)

Har kjøpt et lite MIG sveiseapperat nå som er bra til å sveise tynnplater. Er totalt uerfaren i sveising så blir litt øving før jeg prøver meg på bilen :)

Endret av Paugen92
Skrevet

Vent litt - fikk du tak i en 535ia til 6000 kr?! Da må det vel ha vært mye feil med den,eller?
Liker å se hvor nøye du er med jobben du gjør her. Kjekt å se andre inne på bimmers som også er fra bmw e34 norge gruppa! ^^
Pøs gjerne på med mer bilder av interiør :)
Likte de felgene du har satt på i senere tid! :D
Hilsen Tor Magne / opeth84

Skrevet

Digger det Alpina interiøret ditt! Er det lov å spørre hvor mye du måtte ut med det? Du må få lagt ut bilder når du har fått satt det i bilen da! :D

Skrevet (endret)
På 6.10.2015 den 1.50, opeth84 skrev:

Vent litt - fikk du tak i en 535ia til 6000 kr?! Da må det vel ha vært mye feil med den,eller?

Liker å se hvor nøye du er med jobben du gjør her. Kjekt å se andre inne på bimmers som også er fra bmw e34 norge gruppa! ^^

Pøs gjerne på med mer bilder av interiør :)

Likte de felgene du har satt på i senere tid! :D

Hilsen Tor Magne / opeth84

Bilen kjøpte jeg for 6000kr ja :) var veldig heldig med det, er faktisk i veldig god stand med tanke på rust. Bilen er ikke strøken i lakken så derfor blir det hellakering når alt av bodykittet er ferdig.

Endret av Paugen92
  • 4 weeks later...
Skrevet (endret)

Ikke så mye som har skjedd i det siste utenom at jeg har fått interiøret også sender Acs motoren til overhaling til neste uke. Har skaffet meg nytt prosjekt da :D denne gangen ble det en E34 M5 3,8 ( godkjent ombygget ) Denne blir sommerbilen frem til 535 er ferdig så blir dette neste prosjekt :)

Endret av Paugen92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...