Turbo-HF Skrevet Mars 11, 2015 Share Skrevet Mars 11, 2015 Kanskje litt dumt spørsmål, men hvordan løsner man interiørplaten ved gearspaken, skal bytte til sort ramme og vet om 2 skruer ved siden av setet på midtkonsollen, men er det to bak for å ta det løs der, og hva med listen på CD-spilleren? Takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Er ikke så vanskelig med midtkonsollen, hvertfall. Listen på CD-spilleren gadd jeg derimot aldri å ta ut Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Er ikke så vanskelig med midtkonsollen, hvertfall. Listen på CD-spilleren gadd jeg derimot aldri å ta ut Takker, byttes fordi treverket skal vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Ja, ser den. Hadde 1DIN-spiller der når jeg hadde min, da var listen over bare i veien og til ingen nytte da jeg ikke engang kunne ta den ned. Men virket så vrien å få ut, samt at den ikke kunne vippes ned, at jeg ga blanke Men om du har originalspiller så er det nok greit å bytte, ja Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2015 Ja, ser den. Hadde 1DIN-spiller der når jeg hadde min, da var listen over bare i veien og til ingen nytte da jeg ikke engang kunne ta den ned. Men virket så vrien å få ut, samt at den ikke kunne vippes ned, at jeg ga blanke Men om du har originalspiller så er det nok greit å bytte, ja Skjønner, nei jeg vil beholde originalstereoen, ja, ser definitivt best ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 14, 2015 Share Skrevet Mars 14, 2015 Høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Denne siden var mye brukt når jeg hadde E39 husker jeg: http://www.bmwtips.com/tipsntricks/ Der har du blant annet enn fix for cassette door under stereo seksjonen. Mulig det kan hjelpe deg i får den av også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Dekorlisten over radioen sitter festet med tre mothakeklips som sitter godt. I det vedlagte bildet ser du hvor klipsene sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2015 Dekorlisten over radioen sitter festet med tre mothakeklips som sitter godt. I det vedlagte bildet ser du hvor klipsene sitter. Takker for det, Lasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå