Turbo-HF Skrevet Mars 11, 2015 Skrevet Mars 11, 2015 Kanskje litt dumt spørsmål, men hvordan løsner man interiørplaten ved gearspaken, skal bytte til sort ramme og vet om 2 skruer ved siden av setet på midtkonsollen, men er det to bak for å ta det løs der, og hva med listen på CD-spilleren? Takknemlig for svar!
Gabz Skrevet Mars 14, 2015 Skrevet Mars 14, 2015 Er ikke så vanskelig med midtkonsollen, hvertfall. Listen på CD-spilleren gadd jeg derimot aldri å ta ut Turbo-HF reagerte på dette 1
Turbo-HF Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Skrevet Mars 14, 2015 Er ikke så vanskelig med midtkonsollen, hvertfall. Listen på CD-spilleren gadd jeg derimot aldri å ta ut Takker, byttes fordi treverket skal vekk
Gabz Skrevet Mars 14, 2015 Skrevet Mars 14, 2015 Ja, ser den. Hadde 1DIN-spiller der når jeg hadde min, da var listen over bare i veien og til ingen nytte da jeg ikke engang kunne ta den ned. Men virket så vrien å få ut, samt at den ikke kunne vippes ned, at jeg ga blanke Men om du har originalspiller så er det nok greit å bytte, ja Turbo-HF reagerte på dette 1
Turbo-HF Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Skrevet Mars 14, 2015 Ja, ser den. Hadde 1DIN-spiller der når jeg hadde min, da var listen over bare i veien og til ingen nytte da jeg ikke engang kunne ta den ned. Men virket så vrien å få ut, samt at den ikke kunne vippes ned, at jeg ga blanke Men om du har originalspiller så er det nok greit å bytte, ja Skjønner, nei jeg vil beholde originalstereoen, ja, ser definitivt best ut!
mslello Skrevet Mars 17, 2015 Skrevet Mars 17, 2015 Denne siden var mye brukt når jeg hadde E39 husker jeg: http://www.bmwtips.com/tipsntricks/ Der har du blant annet enn fix for cassette door under stereo seksjonen. Mulig det kan hjelpe deg i får den av også?
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2015 Skrevet Mars 17, 2015 Dekorlisten over radioen sitter festet med tre mothakeklips som sitter godt. I det vedlagte bildet ser du hvor klipsene sitter.
Turbo-HF Skrevet Mars 17, 2015 Forfatter Skrevet Mars 17, 2015 Dekorlisten over radioen sitter festet med tre mothakeklips som sitter godt. I det vedlagte bildet ser du hvor klipsene sitter. Takker for det, Lasse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå