neetis Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 (endret) Begynner å bli rimelig happy med min e82, så fyrer opp en post her Ting som er gjort: M1 bakfanger med 4 potter carbon bakspoiler LCI Blackline baklys M4 look lykter Nye sidelys Led interiør lys Spectrum led i grøftelys samt blinklys i lyktan. Bilstein PSS10 Frontlyktan ser mye bedre ut, enn det jeg klarte å få fram på bildene. Neste steg som er under vurdering er å få på M3 panser. Har sansen for bulben oppå panseret! Denne: http://www.tuningcarbonhoods.co.uk/en/fiber-hood-bmw-e87-e82-e81-look-m3.html blir vel mer interiør stasj videre med tiden Endret Mars 18, 2015 av neetis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Flott bil! Kjekt å se fleire e82 eigere her inne! hvordan gjor du med frontlykter, er det org xenon lys? Hvordan blei lyden med eksosen, bare bakre potte eller cat-back? Svart/hvite emblemer på panser og bakluke hadde gjort seg! Ps. M3 panser ser rått ut, lyst på det sjølv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Tøff E82 Følger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Hvor kjøper man de ringene til frontlyktene løst? Kule oppgraderinger du har gjort! Mulig det er synsbedrag på bildene, men syns eksosen stakk veldig langt ut bak(?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neetis Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 (endret) Takker! Måtte bytte gummien som holder eksosen oppe, så den henger 1cm lengre ned på førersiden kontra passasjersiden. Derfor bilde lyger litt Stikker ikke lengre ut enn bakfangern. dette blir fikset til sommern Ellers er det en fin lyd i den, bråker ikke så altfor mye. Er bare bakre potte. original xenon. Siden jeg sku på jobb og være borte 1mnd så sendte jeg likesågrett lyktene til tyskland, kom på 5000 totalt med frakt t/r. https://www.facebook.com/pages/Exclusive-Car-Design/716798928380757 Han glemte å sette på den plastikk greia oppå lyktan, som gummi sealinga rundt om motorrom skal på. Handla ny på koed og han overførte penger med engang Ellers så kan jeg anbefale denne karen. Ringene kosta 190eur, montering 150eur, lakkering 50eur og lci bryn 50eur. Om man får samme ringene med akrylglass billigere andre steder, det vet jeg ikke. Endret Mars 18, 2015 av neetis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Tøff liten tass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Uvanlig, men stilig det som er gjort med lyktene. Tøff bil sånn utenom også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benna Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Flott bil med riktige oppgraderinger[emoji106] Sikler litt på et slikt panser selv! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 29, 2015 Share Skrevet Mars 29, 2015 tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neetis Skrevet April 23, 2015 Forfatter Share Skrevet April 23, 2015 Tatt en kjapp vårvask og fått på sommerdekka! 225 foran og 255 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 25, 2015 Share Skrevet Mai 25, 2015 Her må følges! Har ekstremt lyst på 1m bakgater selv, men prøver å finne noen som lager med eksos kun på ene siden. Dyrt med dobbel [emoji14] hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neetis Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Digger cic retrofiten du har gjort danski! bare å ta av seg hatten for en skikkelig DIY Vært mye på jobb den siste tia, så har gjort fint lite foruten om vask av bilen. Er ikke veldig fan av chrom, så er på jakt etter nye sidelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Digger cic retrofiten du har gjort danski! bare å ta av seg hatten for en skikkelig DIY Vært mye på jobb den siste tia, så har gjort fint lite foruten om vask av bilen. Er ikke veldig fan av chrom, så er på jakt etter nye sidelys. Neimen takk,det var da virkelig hyggelig å høre! Ebay har mange blinklys å velge imellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå