Scream Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 (endret) Hei. Har akkurat kjøpt min første BMW som er en hvit 520d (184hk) F10. Den er utstyrt med M Sport pakke, manuellgir, sportsinteriør, svart taktrekk, ambientlight, internett osv. Meget fornøyd med bilen så langt. Planer for bilen blir å få den litt lavere, noen fine felger, leppe og litt mere motorkraft. Mods: Svart grill H&R senkefjører Spacere foran og bak Endret Mai 16, 2015 av Scream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Velkommen til forumet Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mars 17, 2015 Share Skrevet Mars 17, 2015 Flott bil, gratulerer med din første BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Velkommen til Bimmers.no Flott slede du har fått tak i der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 18, 2015 Share Skrevet Mars 18, 2015 Velkommen, ikke dumt med hvit F10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Mars 19, 2015 Share Skrevet Mars 19, 2015 Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet Mars 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2015 (endret) Tusen takk folkens E.H.D , må si at din var meget strøken Noen som har f-serie som har erfaring med chip? Fant noe interessant på finn som jeg lurer på om noen har vært borti?http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=53884007&q=Bmw+f10+chip&sort=0&ref=fas Ser de skriver følgende på Facebook sidene sine: BMW 520D F11 2012mod 163HK, litt slapp norsk versjon men det kan bli bedre hvis du oppsøker oss! 220HK - 440NM gjør noe med smilet til folk og det kan vi like. Uttrykksikonet smile Spinn innom oss med din BMW du også. Regner med det vil bli det samme på 184hk utgaven da dette er samme motor, bare med annen software om jeg ikke tar feil? Endret Mars 22, 2015 av Scream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 26, 2015 Share Skrevet Mars 26, 2015 flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet Mars 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2015 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Mars 28, 2015 Share Skrevet Mars 28, 2015 Jeg ville aldri funnet på å chippe bilen min der. Les deg opp på orginal tuning fra bmw. M performance power kit skal gi deg 200 hk og 420 nm, men flere mener at de tallene er veldig moderate. En i England hadde sin på rullende landevei og han fikk oppgitt 227 hk og 502 nm om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet April 3, 2015 Forfatter Share Skrevet April 3, 2015 Har sett på flere alternativer. Spørsmålet er hva som funker, hva man får mest for penga osv. og hva slags løsning som er safe å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Flott bil! Gøy å se F10 med manuell. Følger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Da er det bestilt litt småtterier som senk etc. Får håpe det kommer fort, for nå klør det å skru litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 8, 2015 Share Skrevet April 8, 2015 Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scream Skrevet April 14, 2015 Forfatter Share Skrevet April 14, 2015 I dag ble det sendt noen deler til meg fra Koed.. Gleder meg som en unge til det kommer.. Samtidig så har jeg fått handlet inn 10l prickbort, nytt vaskeutstyr og litt små ting for å få bilen blank. Bilen ruller fortsatt på vinterdekk og er møkkete pga variert vær.. Så her er to bilder av gubbe bilen som er møkkete før den skal få en liten "makeover"... Bimmer fan og Fahad reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå