Torek Skrevet April 9, 2015 Forfatter Share Skrevet April 9, 2015 Det mister jeg Magnus. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 9, 2015 Share Skrevet April 9, 2015 Det mister jeg Det har jeg skjønt. Da programmer du det bort? ellers får du vell feilmeldinger i hue og ræva siden det ikke er der. Ellers en kjempe fin bil. Blir natt og dag når du får på Msport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Du kan jo kjøpe KW tilpasset det adaptive understellet. Men det koster sikkert en del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 (endret) Det har jeg skjønt. Da programmer du det bort? ellers får du vell feilmeldinger i hue og ræva siden det ikke er der. Ellers en kjempe fin bil. Blir natt og dag når du får på Msport. Hehe..antakeligvis. Det vil tiden vise når de justerbare kommer på plass Takk skal du ha! Enig. M-sport er et must på disse bilene. Du kan jo kjøpe KW tilpasset det adaptive understellet. Men det koster sikkert en del.. Ja, det koster litt. 25k hos senk.no. Har ikke sjekket andre steder, ei heller hva man kan få det for ved å kjøpe fra utlandet. Uansett så føler jeg ikke at det er verdt det når jeg kan få et veldig bra justerbart for under halve prisen Ikke har jeg blitt voksen enda heller, så jeg liker at det er litt stramt understell Looks before comfort. Har også fått på m-sport utv nå. Imponert over passform mtp. at det er kopi. Bilen ble MYE finere å se på! Endret April 11, 2015 av Torek Fahad, Bimmer fan, ahj og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Lekkert! Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Ble knall med m pakka! Hvor kjøpte du fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Kjøpte fra GS-bildeler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3Turbo1000 Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Ble knall! PS Fjern skiltplaten og fest skilt med borrelås eller 3M teip. Ser mye bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 11, 2015 Forfatter Share Skrevet April 11, 2015 Ble knall! PS Fjern skiltplaten og fest skilt med borrelås eller 3M teip. Ser mye bedre ut! Takker! Godt tips! Det skal jeg prøve ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 11, 2015 Share Skrevet April 11, 2015 Skjønner godt at du ikke vil spandere 25k. Skulle kanskje nevnt det litt før men magneter på baksiden av fanger og skiltet er det beste alternativet hvis du tar deg bryet med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 12, 2015 Forfatter Share Skrevet April 12, 2015 Ja, det er nok helt klart det beste hvis man fysisk ønsker å fjerne skiltet ved utstilling osv, men det har jeg aldri brydd meg om og kommer nok ikke til å gjøre det nå heller Showfaktoren på denne bilen blir ikke i nærheten av din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet April 13, 2015 Share Skrevet April 13, 2015 Ble veldig bra med M-pakke, Tore! Liker planene dine, så det blir gøy å se når senk og hjul er på plass Torek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Søt bil du har kjøpt deg Blir supert med VLE! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Overmo Skrevet April 14, 2015 Share Skrevet April 14, 2015 Søt bil du har kjøpt deg Blir supert med VLE! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå