jojr Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 hva er forskjellen på disse to tilleggsutstyrene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Den med brems er vanlig cruisekontroll som bremser bilen om du f.eks. kjører i en nedoverbakke, mens stop & go følger hastigheten til bilen foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 (endret) Bremser den med bremsene eller med girkassen? Endret Mars 31, 2015 av codex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 31, 2015 Share Skrevet Mars 31, 2015 Jeg hadde blitt imponert om min gjorde det via girkassen. Den bruker bremsene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Den vil faktisk gire ned også da, så den bruker jo forsåvidt girkassen til å bremse med Men så klart det er jo motoren som bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Vel, jeg har manuell girkasse, så jeg hadde fortsatt blitt imponert. Evenol reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet April 1, 2015 Forfatter Share Skrevet April 1, 2015 Ja når den manuelle kassa begynner å gire er vi kommet langt Men du får vel ikke stopp &go på manuell regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Stemmer det, men man fikk active cruise control (altså den følger bilen foran, men starter ikke igjen) i kombinasjon med manuell girkasse på 3-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Vel, jeg har manuell girkasse, så jeg hadde fortsatt blitt imponert. Hehe, ja sant det! Hadde glemt manuell kasse etter at jeg selv fikk automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Stemmer det, men man fikk active cruise control (altså den følger bilen foran, men starter ikke igjen) i kombinasjon med manuell girkasse på 3-serie. Fikk man? På hvilke modeller? Så vidt jeg ser nå må man ha automat for å få active cruise, både på f30 og f10. Jeg har veldig lyst på active cruise i kombinasjon med manuell (da selvfølgelig uten stop&go).... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 1, 2015 Share Skrevet April 1, 2015 Det er jo nesten håpløst med stop and go på manuell da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eehgil Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Det er jo nesten håpløst med stop and go på manuell da... Nettopp! Derfor: (da selvfølgelig uten stop&go).... Active cruise ville likevel fungert perfekt med manuell til vanlig landeveiskjøring, der trafikken ligger å jager mellom 70 og 90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Til info så er CC fortsatt aktiv når du girer på biler med CC "with braking function". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Ene har radar (stop&go) andre har ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå