karolinef Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 (endret) Da har jeg kjøpt meg ny bimmer, så da må det bli en tråd på denne og Dette er en 04 mod 330d org. m-sport, 204 hk manuell. Alcantara interiør, takluke og mye annet utstyr. Er hittil veeldig fornøyd med bilen, og har vel en del tanker i hodet om hva jeg vil gjøre, men tar ting litt som det kommer! Her er bilen etter jeg hadde hentet den: Og nyrene ble selvfølgelig byttet med engang Ser virkelig frem til å drive å dulle og gjøre ting med bilen fremover, så her er det bare å følge med Endret August 16, 2018 av karolinef Oppdatering hare4, Michaelw og paukri reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Gratulerer igjen med rå bil! Kan tenke meg at dette er en god oppgradering fra 318 karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 se her ja! finn oppgradering! følger spent med videre! ^^ karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 2, 2015 Share Skrevet April 2, 2015 Flott e46 dette og med digg motor også tenker jeg. karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Takk! ja, veldig mye bedre enn 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Kjekk bil dette. Interiør bilder? Blir spennende å se hva du skal gjøre me denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Skal få tatt noen skikkelige bilder imorgen tenkte jeg, så tar bilde av interiøret da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 pent pent! ^^ karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Gratulerer med tøff bil karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wrnr1 Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Følger =) karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Følger! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Liker fargen godt bilen å så klart B-) keep it going karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 7, 2015 Forfatter Share Skrevet April 7, 2015 Hjalp å sote siderutene foran wrnr1, b0rgund, bmwfreak89 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet April 7, 2015 Share Skrevet April 7, 2015 tøft må jeg si. liker det du gjør med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 8, 2015 Forfatter Share Skrevet April 8, 2015 Takk Ble en liten detalj til idag, og har bestillt nye blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå