EAustevoll Skrevet Desember 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2015 hahah godt vi er fler som har vært ute xD Lett for Men hadde problemer med at dekkene slapp så lett Sikkert dårlig asfalt Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Desember 28, 2015 Share Skrevet Desember 28, 2015 (endret) Funnet noen felger enda? Vil kvitte meg med mine 18" 3 delte Work vs MX felger...... Endret Desember 28, 2015 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Desember 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2015 Funnet noen felger enda? Vil kvitte meg med mine 18" 3 delte Work vs MX felger...... Har ikke funnet felger enda nei. Hva ønsker du eventuelt for dine da? Mulig å få noen bilder på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2016 (endret) Vinteren er jo fin anledning til å gjør bilen klar for sesongen igjen. Så i dag har jeg bestilt litt smådeler Ny senter del til midtkonsollen, men koppholdere. Og nye emblemer til bilen, gikk for originalt utseende Og nye ringer til AE, da de gamle har tatt kveld på den ene siden. Endret Januar 9, 2016 av EAustevoll Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 Jeg også kjøpte ny midtkonsoll da jeg monterte midtarmlene. og da med koppholdere. Det gjør seg faktisk veldig bra kommer selvfølgelig an på hvor slitt det var i utgangspunktet, men det løfter utseende når slike ting er nytt og ingen tegn til slitasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2016 Da ble det nye hjul for sesongen v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Sweet, de sitter godt på E46! Hvilke dimensjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 9 timer siden, Frode D skrev: Sweet, de sitter godt på E46! Hvilke dimensjoner? Takk takk Ja, jeg synest de sitter pent på e46 jeg også, liker det "cleant" De er i 9 og 10,25 x 18. Litt usikker for hvilken størrelse jeg skal gå for på dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Blir meget bra! Fin dimensjon på hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 On 19. januar 2016 at 5.52, -Roger- skrev: Jeg også kjøpte ny midtkonsoll da jeg monterte midtarmlene. og da med koppholdere. Det gjør seg faktisk veldig bra kommer selvfølgelig an på hvor slitt det var i utgangspunktet, men det løfter utseende når slike ting er nytt og ingen tegn til slitasje Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2016 1 time siden, Skulebollen skrev: Blir meget bra! Fin dimensjon på hjulene Tusen takk Gleder meg til å se dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Dekkdimensjon er jo avhengig av hvilket innpress det er på felgene og om du har gjort noe med hjulbuene Men sånn i utgangspunktet tenker jeg 215/40 og 245/35. Kanskje 235/35 bak om du må ha mer strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2016 6 timer siden, Frode D skrev: Dekkdimensjon er jo avhengig av hvilket innpress det er på felgene og om du har gjort noe med hjulbuene Men sånn i utgangspunktet tenker jeg 215/40 og 245/35. Kanskje 235/35 bak om du må ha mer strekk. Innpresset på felgene skal være et 28 foran og 29 bak. Hjulbuene er orginale( enn så lenge). Tenkte litt i de dimensjonene jeg også. Har tidligere hatt 215/35-18 og 225/35-18 på henholdsvis 8.5 og 10 på en S3 jeg hadde,men 225 ble ganske hissig strekk, så tror jeg går litt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EAustevoll Skrevet Februar 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2016 Har motatt en lippe jeg bestilte til bilen også nå, blir vel å lakke den for å så se om jeg kommer til å bruke den eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 hmm prøvemonter uten lakk og se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå