Morty999 Skrevet Mai 5, 2015 Share Skrevet Mai 5, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Veldig flott restaurering av en flott klassiker, godt disse bilene tas vare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 ja er på automat også Jepp, fant det Veldig flott restaurering av en flott klassiker, godt disse bilene tas vare på Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiolsen Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Topp bil e28 er flott, masse riktige linjer. Skikkelig go'bil! Flott jobb du har gjort med motorrommet, det er sånn det skal være. Hvordan girkasse er det på bildet? Sitter det getrag 265 (5 trinn) i denne eller en 262 (4-trinn)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet Mai 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2015 Takktakk! Hva som er bilde vet jeg ikke, men i min sitter det 4-trinns Kjenner jeg er lei av automat allerede, selv om det er kjekt å cruise med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mai 6, 2015 Share Skrevet Mai 6, 2015 Kjempelekker bil! følger Mvh Michael Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet Mai 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2015 Kjempelekker bil! følger Mvh Michael Takk, flott folk vil følge med Da har jeg endelig fått stilt tenninga etter rett merke Var ingen Z på svinghjulet, men var et spor som gikk utover kunne det se ut som, i motsetning til OT merket som er risset inn i svinghjulet. Nå ble det vertfall noe helt annet Får satse på dette hadde noe å si på at bilen suuuuper bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 gammal bil du vett, så sikkert derfor det ikke står z. for gjør det på di fleste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 gammal bil du vett, så sikkert derfor det ikke står z. for gjør det på di fleste Hehe, akkurat gammal nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet Mai 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2015 Ble ei fin samling på verkstedet i går når jeg fikk besøk av en e28 M5, og når pappa kom med sin e24 M6 Er ikke ofte man ser to slike biler på samme sted, vertfall ikke her på lisje Hjørungavåg Freakshow, tambur4, Khaugen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 8, 2015 Share Skrevet Mai 8, 2015 Nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 9, 2015 Share Skrevet Mai 9, 2015 Den M5en var utrolig rå, er den original også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 E28 M5 :wub: :wub: :wub: :wub: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 10, 2015 Share Skrevet Mai 10, 2015 Flott bil du har uten tvil. E28 er noe av det peneste Bmw har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrissHansen Skrevet Mai 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2015 Nydelige! Vakkert syn dette ja Den M5en var utrolig rå, er den original også? Orginal ja Og så strøken som man kan få det E28 M5 :wub: :wub: :wub: :wub: Jepp... kan ikke gjøre annet enn å drømme Flott bil du har uten tvil. E28 er noe av det peneste Bmw har laget. Takk for det I mine øyne er e28 det fineste de har laget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå