Gabz Skrevet Juli 5, 2015 Share Skrevet Juli 5, 2015 De er også rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Ikke rennsport på listen din? Jo rennsport glemte jeg de er helt rå og kledde bilen utrolig bra Husker du hvilken bredde og et du hadde på de felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2015 Finnes ikke råere felger enn Work Meister på E39, kjør på med de! Ja har trua på at Meister hjul kan bli helt rått:) får se hva jeg får igjen for breyton hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 Lenge siden det har skjedd noe her. Lite som skjer igrunn også, blir bare kjørt og vasket fortiden Har kjørt 20000km med vogna siden jeg kjøpte den, og det er en drøm å kjøre med det KW settet som er på bilen I den siste tiden har jeg fått byttet indre og ytre styreledd samt tatt forstillings kontroll etter bytte. Kjøpt og montert orginale skvettlapper fram, da holder bilen seg litt renere lenger:) Bilen fikk seg også et olje og filterskift, Gulf 5-30 ble handlet hos GS. Fikk også tatt en runde med poleringsmaskina og lagt ett lag med Swisswax shield før vinteren Har enda ikke rotet meg til og bestilt led til AE , men det blir vel. Så litt bilder fra i høst og til nå. Prøver og holde bilen ren så mye jeg kan, men ikke så lett nå på vinteren desverre, men prøver å få tatt en håndvask 1 gang annen hver uke iallefall, og spyler av bilen minimum 2 ganger i uka Alpina hula montert. Mangler ett senter deksel enda. Får se til neste vinter om jeg får i meg 4 nye deksler fra ebay. Her med skvettlappene montert og leppen tatt av for vinteren Blir vel ikke så mye som skjer med denne før til våren, da blir det ny frontrute pga steinsprut,lakkere opp panser eventuelt nytt orginalt panser pga masse steinsprut. Synes det ødelegger masse da resten av bilen er såppas bra. Så må jeg få spacet ut frammhjula 20mm da de stikker for langt inn i forhold til bakhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Denne har ijeg ikke sett ser jeg! Fin bil, får følge med her Stemmer for Work Meister S1 jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Kjekt å se en ren og fin e39 uten rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 flott e39. denne så veldig velholdt ut hvilket kw understell er det på den? er det coilovers bare fram eller? og org.nivåregulering bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet November 29, 2015 Share Skrevet November 29, 2015 Kw v.2 på denne. Coilovers foran,kw dempere bak med justeringsstag (luftfjæring). Helt konge understell. Like komfortabelt som M-tech understell, bare lavere. Satt det ikke led ae på den når du kjøpte den? Kanskje jeg byttet? Skulle jo følge med 12mm spacere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 30, 2015 Share Skrevet November 30, 2015 Strøken bil Tror spacer på framhjulene hadde hjulpet på utseende ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 Kw v.2 på denne. Coilovers foran,kw dempere bak med justeringsstag (luftfjæring). Helt konge understell. Like komfortabelt som M-tech understell, bare lavere. Satt det ikke led ae på den når du kjøpte den? Kanskje jeg byttet? Skulle jo følge med 12mm spacere også. Var nokk orginale ae som sto på når jeg kjøpte den ja. Joda fulgte med spacere ja, men synes fortsatt de sitter for langt inn, så da blir det å sette på 20mm:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet November 30, 2015 Forfatter Share Skrevet November 30, 2015 Strøken bil Tror spacer på framhjulene hadde hjulpet på utseende ja Takk ja tror det hjelper endel det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 (endret) Får ta en mini update her da så den ikke dør helt ut denne tråden Veldig lite som skjer, blir bare kjørt og vasket fortiden:) men fikk skiftet bremseklosser bak i dag. Tenkte jeg skulle prøve EBC Greenstuff da jeg er lei av å få felgene full av bremsesøv Blir Greenstuff klosser forran også, men venter til sommerhjula skal på Litt bilder fra klossebytte. Gammle vs nye Smurt inn med bremse pasta Ferdig montert. Glemte og kjøpe ny slitasjevasler, så det blir kjøpt inn over helgen. Får vel slenge med noen bilder fra tidligere i vinter også Gleder meg til vår og tørre veger snart nå:) Neste på lista av utsende messige ting er - Få programert den lavere bak - Kode US blink - Mtec Led i AE - 15 eller 20 mm spacer fram - Polere opp kanten på felgene ( kommer polerings sett fra gasolin.no rett over helga) - Tone alle ruter hvist lommeboka sier ja hehe Tilslutt et lite stevningsbilde fra i fjord Endret Mars 19, 2016 av kris86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Pen bil ser ut som den blir bra tatt vare på. Kledde jo rennesport felgene veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris86 Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 1 time siden, aalgaard skrev: Pen bil ser ut som den blir bra tatt vare på. Kledde jo rennesport felgene veldig bra Takk ja denne skal jeg ta godt vare på ja Både med å følge opp med service og slitedeler Rennsport har jeg en drømm at skal komme på denne igjen, men det blir ikke med det første. Liker Breyton hjula bedre og bedre, så blir ikke prioritert med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Røed Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 (endret) Ser her ja, denne var fin Får følge med denne når jeg følger med på volvo'n din også; ) Endret April 5, 2016 av Sverre Røed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå