E.C. Skrevet Lørdag kl. 11:44 Skrevet Lørdag kl. 11:44 Dukker opp i tråden min når jeg får tilbake delen ja Insanity detailing på Langhus etter tips fra @Saltkjelen sveigis og tennbrikket reagerte på dette 2
tennbrikket Skrevet Lørdag kl. 16:47 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 16:47 (endret) Vært en delvis produktiv lørdag. Litt susing og rydding, men fikk tatt en liten vask og rens av baksetene samt dørtrekkene. 3 av 4 er som sagt «bra». Limet har sluppet litt på baksiden, så planen er å snitte opp under den «lefsa» få på noe bra lim, klemme alt på igjen, også lime på den lefsa til slutt. Hvorvidt resultatet blir bra er vanskelig å si, men koster meg kun tidsbruken. Skal dog være på leit etter ett stykk dørtrekk, for så vidt «heldig» med at det er bak, så er litt mindre synlig i det daglige. Fikk tatt en oppstart, og den fyra på null komma niks. Kjørte en liten rundt på 1.2 mil. Godt å høre lyden av m50b25, får bare håpe de får feid veiene snart. Støver mye nå. F8DC11C5-D0FE-4987-8885-E82B74A0B8DE.mov 22BE4E04-1C9F-4015-A639-3999EC01259D.mov Endret Lørdag kl. 17:05 av tennbrikket Dusy, sveigis, ///M-ini95 og 2 andre reagerte på dette 5
sveigis Skrevet Lørdag kl. 17:10 Skrevet Lørdag kl. 17:10 Den lefsa du snakker om har jeg limt på samtlige e34er vi har hatt her . Og gjort det samme ,snitt opp ,så lime og det har holdt 😊 Ikke vondt å kjøre litt klassisk bil igjen nei .
tennbrikket Skrevet Lørdag kl. 17:20 Forfatter Skrevet Lørdag kl. 17:20 3 minutter siden, sveigis skrev: Den lefsa du snakker om har jeg limt på samtlige e34er vi har hatt her . Og gjort det samme ,snitt opp ,så lime og det har holdt 😊 Ikke vondt å kjøre litt klassisk bil igjen nei . Godt å høre flere har måtte limt! Begynner jammen meg å bli vanskelig med dørtrekk til disse bilene. Spesielt hvis man skal tenke litt kostnad. Jeg sendte faktisk selgeren av dørtrekkene en melding etter jeg hadde fått dem, og fortalte han at jeg ble positivt overrasket. Når jeg ser folk selger dørtrekk i stoff med litt limslipp til 1000kr pr dørtrekk, så må jeg si at disse 4 her til 1000kr var mye bedre enn forventet. Har foreløpig fått en pris for farging av begge stolene. Jeg tror nok at det blir til å prøve selv. Alt ser jo selvsagt mye lettere ut på youtube, misforstå meg rett, men til 1500kr+tidsbruk så føler jeg det er verdt å prøve selv om ikke annet. Blir det bra, så er det en kunnskap og erfaring rikere. sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå