Gå til innhold

Min Faceliftet 98' BMW E46


Anbefalte innlegg

ja, da er det gjort.

Facelift delene er bestilt. Og venter på tilbud fra lakkverksted. Skal da lakere litt inn på dørene sann skillet blir vansklig å se.

Beholder da m3 fangeren. Men frykt at kanskje det blir litt rart med m3 fanger istedet for mtech 2. Men hey. Koffor skli godt inni mengden med facelift og mtech 2?

Neste update blir da når eg har montert facelift delene (skjermer, panser, lykter og deksler og div)

Ønsk hobbymekanikern lykke til :-D

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt med krasj ja. Men jeg ser to veldig positive ting her. Facelift og bort med de stygge nittitalls lyktesenkerne :P

Lykke til med mekken.

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt med krasj ja. Men jeg ser to veldig positive ting her. Facelift og bort med de stygge nittitalls lyktesenkerne [emoji14]

Lykke til med mekken.

Ååååeee, eg likte dissa lyktesenkerane. Jaja. Men gidder ikkje nye nei. Er berre fryktelig i vegen om du skal ut med blinklyset.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

0ce42042bed2eef4981fe541d1ca6577.jpg

Da har eg endelig blitt ferdig og er kjempe fornøyd! Facelift gjorde seg.

Både takk og faen ta den hjorten som måtte betale den ultimate prisen for å få dette i gang. Men det er sann som skjer.

No skal eg ha meg en kald en og nyte synet.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pirkete dåkke va i dag da.

Ja nei, m3 fangeren er en orginal bmw del. Så den er meint til da dobbelt så store hjulbuer.

Og listene stikker jo da ut pga ikkje tilstreklig feste på nedsida av lyktene. skal ordnest ;-) dinna lista er kunn festa i lykta på facelify og ikkje hjørnet på skjermen.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...