Gabz Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2015 Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Noen bilder jeg tok i går SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 liker den bilen din jeg! ^^ selv helt stock! noen planer om oppgraderinger? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Hvilken størrelse er det på hjula dine? Jeg ville bytta ut trelistene, fangere og lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Takktakk Ja, har diverse planer for den. Står i førstepost, oppdaterer der ettersom ting skjer. Men førsteprioritet er å fikse dysene og få sveiset rusten og lakkere Også tar jeg estetikk etterhvert. Er 15", Shattered. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skare1 Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Originale M5-felger det der, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Haha, I wish! Vet ikke om du spurte sarkastisk eller ikke, men originale er 18" og har mer kant bak enn foran Skare1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 20, 2015 Share Skrevet Mai 20, 2015 Takktakk Ja, har diverse planer for den. Står i førstepost, oppdaterer der ettersom ting skjer. Men førsteprioritet er å fikse dysene og få sveiset rusten og lakkere Også tar jeg estetikk etterhvert. Er 15", Shattered. får gå tilbake og lese! leste nå! likte planene, hvis du skal ha sort intriør ville jeg nok gått for sølvfarga/titan listene! ^^ matcher ganske bra! hadde du fått kjøpt Facelift lykter? når kommer de på bilen? og hvordan coilovers tenker du på? og har du luft fjering bak? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Har lyst på noe lister som lysner opp litt, siden jeg har helsvart interiør, får se hva det blir til. Kan kanskje plastidippe en fresh farge, da kan jeg bare rive av og variere som jeg vil. Men får se! Har et sett med facelift-lykter, ja, men de solgte jeg igjen i dag siden de trengte å bytte justeringspinne og hadde oransje blinkers. Tenker å finne noen andre med hvite. Og coilovers vet jeg ikke enda, har lyst på Supersport Black Evo men må se hvor langt pengene strekker når den tid kommer Men blir nok bra til slutt! Må bare la tiden gå litt og pengene samles opp. Sparer til en tur i høst nå, pluss at jeg må bruke mye på å bytte dyser, sveise rust og lakkere. Men det er jo viktigst at bilen er i god stand, så det er selvsagt prioritet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2015 Hadde litt ekstra tid før jeg skulle i møte, så da ble det visst noen bilder i dag òg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Skjer med at nesten ingen liker oransje blink her inne da? [emoji14] Du er jævla flink til å ta bilder må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Skjer med at nesten ingen liker oransje blink her inne da? [emoji14] Du er jævla flink til å ta bilder må jeg si. solgt for å gå for hvite? skjønner ikke hva som er galt med folk! oransje er jo mye kulere bare se på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2015 Skjer med at nesten ingen liker oransje blink her inne da? [emoji14] Du er jævla flink til å ta bilder må jeg si. Tusen takk! Nja, er personlig smak som gjør at jeg vil ha hvite. Synes det kan være fett på mange bilder (E34 for eksempel) men synes ikke det passer mot oxfordgrønn bil. Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 solgt for å gå for hvite? skjønner ikke hva som er galt med folk! [emoji14] oransje er jo mye kulere bare se på min Kommer nok til å beholde oransje blink på min E34 i hvertfall. [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 21, 2015 Share Skrevet Mai 21, 2015 Tusen takk! Nja, er personlig smak som gjør at jeg vil ha hvite. Synes det kan være fett på mange bilder (E34 for eksempel) men synes ikke det passer mot oxfordgrønn bil. Uenig, alle BMW'er skal ha hvit blink, punktum. E34, E36, E46 osv osv! Må si du er flink med kameraet, ja. Er de redigert bittelitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå